Oferta: ds. terenowo-prawnych

Data publikacji: 2022-06-21
Nr ref.: ZZM.OA/1100-3/2022
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: ds. terenowo-prawnych
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2022-07-27

Zakres podstawowych czynności

  • Przygotowywanie na podstawie otrzymanych dokumentów projektów:

           - umów dotyczących nieruchomości (w tym w szczególności: dzierżaw, użyczenia umów najmu, porozumień)
           - aneksów do w/w umów
           - umów/porozumień w zakresie umarzania i udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych
           - uchwał Rady Miasta Poznania  w przedmiocie zgodnym z zakresem działalności ZZM
           - pełnomocnictw

  • Prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.
  • Czuwanie nad prawidłową realizacją umów w prowadzonych sprawach w tym z terminowego wywiązywania się przez strony z zobowiązań (m.in. wpłaty kaucji gwarancyjnej, kompletowanie dokumentacji niezbędnej
    w sądzie w przypadku konieczności egzekwowania należności tą drogą itp.).
  • W przypadku zmian stawek czynszu dzierżawnego:

           - korygowanie czynszu dzierżawnego na podstawie aktu prawa miejscowego
           - waloryzacja czynszu dzierżawnego w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim.

  • W przypadku wygaśnięcia danej umowy sprawdzenie w Pionie Finansowo-Księgowym Zarządu Zieleni Miejskiej czy Dzierżawca/ Najemca zalega z czynszem oraz skompletowanie dokumentacji związanej ze zdaniem terenu.
  • Wystawianie faktur VAT, faktur korekt, not księgowych do zawartych umów.
  • Przygotowywanie umów dzierżaw, użyczeń i porozumień dotyczących przydzielonego rejonu.
  • Wprowadzanie danych w sprawie ulg i umorzeń do programu SHRIMP na podstawie porozumień/umów dotyczących przydzielonego rejonu.
  • Przekazanie danych niezbędnych do naliczenia podatku od nieruchomości.
  • Uzgadnianie projektów aktów prawnych pod względem merytorycznym otrzymanych z Urzędu Miasta Poznania oraz podległych jednostek Urzędu
  • Współpraca z Wydziałami i Jednostkami Urzędu Miasta w sprawach dotyczących nieruchomości.
  • W szczególnych przypadkach np. przy egzekucji wierzytelności lub przy zmianie adresu przez Dzierżawcę wystąpienie do odpowiedniego Wydziału Urzędu Miasta Poznani o udostępnienie danych adresowych Dzierżawcy.
  • Prowadzenie ewidencji umów oraz kompletowanie dokumentów prowadzonych spraw.
  • Przekazywanie  informacji do Pionu Finansowo-Księgowego do  sporządzeni sprawozdań z tytułu udzielonych ulg i umorzeń.
  • Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonego/dyrektora na swoim stanowisku pracy

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie - wyższe
  • Kierunek, specjalność

            - Gospodarka Nieruchomościami

            - Gospodarka Przestrzenna

            - Prawo

            - Administracja

            - lub inny kierunek w połączeniu z min. rocznym  doświadczeniem w  obszarze gospodarki nieruchomościami

  • Wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej
  • Obsługa komputera - pakiet MICROSOFT OFFICE.

Wymagania dodatkowe

  • Kursy, szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - min 1 rok
  • Praca na stanowisku urzędniczym min 1 rok w instytucjach samorządowych
  • Wiedza w zakresie umów obligatoryjnych (dzierżawy, użyczenia itp.)
  • Prawo jazdy kat. B

Wymagane dokumenty

  • Podanie o pracę
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 
  • Oświadczenie kandydata o niekaralności.
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
  • Oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczam, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Inne informacje:

  1. Informacja:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym niższy niż 6%;

        2. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy przesłać w terminie do dnia  01.07.2022 r. do godziny 15:00 na adres mailowy: rekrutacja@zzmpoznan.pl  z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. terenowo-prawnych".

        3. Informację o warunkach pracy na stanowisku pracy:

- stanowisko pracy mieści się w budynku dwukondygnacyjnym bez windy;

- oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne; 

- charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku, na zewnątrz pomiędzy instytucjami jak i po terenie objętym działalnością ZZM; 

- uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych.

       

Informacja o wyniku naboru

6. wynik- pozytyw..pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 26 kwietnia 2016
(Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/; 

2)      dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod3_oswiata@um.poznan.pl, tel. 61 878 49 05

3)      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530.

4)      Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane.

5)      Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

6)      Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;

7)      Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8)      Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3;

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Joanna Godawa
Data wytworzenia informacji: 2022-07-25 00:00
Opis zmian: wynik procesu rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Joanna Godawa
Data i godzina publikacji: 2022-07-27 14:33