Oferta: ds. administracyjnych

Data publikacji: 2024-04-05
Nr ref.: MPU-KP.1000.6.2024
Jednostka: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu
Stanowisko: ds. administracyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-04-19

Zakres podstawowych czynności

1) prowadzenie spraw organizacyjno-administracyjnych Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu,

2) prowadzenie sprawozdawczości, przygotowywanie planów pracy,

3) przygotowywanie projektów aktów prawnych,

4) przygotowywanie regulaminów, instrukcji, procedur i innych dokumentów wewnętrznych,

5) przygotowywanie odpowiedzi na pisma, zapytania, interpelacje itd.,

6) rejestracja pism przychodzących i wychodzących w systemie elektronicznym,

7) przeprowadzanie analizy ryzyka typu BI (bezpieczeństwo informacji) w dedykowanym narzędziu informatycznym,

8) wsparcie działań związanych z zapewnieniem funkcjonowania kontroli zarządczej oraz bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa.

Wymagania obowiązkowe

1) wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia lub średnie w przypadku studenta 5-go roku prawa,

2) znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji oraz prowadzenie korespondencji związanej z wykonywanymi zadaniami,

3) biegła umiejętność obsługi pakietu MS Office,

4) biegła umiejętność redagowania pism,

5) bardzo dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu administracji oraz ochrony danych osobowych,

6) wiedza z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz cyberbezpieczeństwa,

7) kreatywność,

8) umiejętność adaptacji i radzenia sobie w sytuacjach stresowych,

9) obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe

1) doświadczenie zawodowe, w zakresie prawa, administracji, zarządzania (praca, staż, praktyki),

2) studia podyplomowe, kursy, uprawnienia z zakresu zarządzania cyberbezpieczeństwem, zarządzania ryzykiem w zakresie cyberbezpieczeństwa, ochrony danych osobowych, audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych,

3)umiejętność dokonywania analizy prawnej,

4) wiedza z zakresu funkcjonowania administracji centralnej i samorządu terytorialnego,

5) ogólna wiedza z zakresu planowania przestrzennego,

6) podstawowa umiejętność obsługi programów GIS,

7) wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność,

8) umiejętność analitycznego myślenia,

9) dyspozycyjność,

10) umiejętność rozwiązywania problemów.

Wymagane dokumenty

1) CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;

2) list motywacyjny;

3) dokumenty potwierdzające wykształcenie (kopie);

4) podpisane oświadczenia o:

a) posiadanym obywatelstwie,

b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

c) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Administratora - Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu z siedzibą przy ul. Za Bramką 1, 61-642 Poznań - danych osobowych zawartych w formularzu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej   rekrutacji,

Do pobrania:

Wzór oświadczeń niezbędnych w procesie rekrutacji

5) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy kandydata/ki, który/a zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo
w zatrudnieniu).

Inne informacje:

Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w punkcie informacyjnym Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu (III piętro), listownie na adres Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu albo mailowo na adres rekrutacja@poznan.mpu.pl (należy załączyć podpisane skany wymaganych dokumentów) w terminie do 15 kwietnia 2024 r.

UWAGA! Decyduje data wpływu dokumentów do Pracowni.

Warunki pracy na stanowisku:

1) praca zespołowa;

2) praca wymaga dużej mobilności, kontaktu z klientami oraz sprawnego, bezpośredniego  komunikowania się z innymi pracownikami i instytucjami;

3) praca administracyjna przy komputerze;

4) miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Oferujemy:

1) stabilne zatrudnienie;

2) wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego;

3) 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku);

4) przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosił co najmniej 6%.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach rekrutacji.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Do pobrania:

Klauzula informacjna

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Monika Malinowska
Data wytworzenia informacji: 2024-04-19 00:00
Opis zmian: inf. o wynikach rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Monika Malinowska
Data i godzina publikacji: 2024-04-19 08:00
Treść zawiera dane osobowe: TAK
Termin planowanej weryfikacji: 2024-07-20 00:00:00.0