Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej
Data publikacji: 2024-03-26
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.3.2024
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej
Informacje dodatkowe: 1 etat, umowa o pracę na czas zastępstwa
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-04-12
Zakres podstawowych czynności
- realizacja zadań w zakresie obsługi korespondencji i dokumentacji,
- obsługa kancelaryjna,
- archiwizacja wraz z instrukcjami,
- staranna i sumienna wysyłka korespondencji zgodnie z obowiązującymi procesami i instrukcjami,
- sporządzanie książek nadawczych,
- staranne, sumienne wykonywanie prac związanych z brakowaniem, porządkowaniem dokumentacji,
- przyjmowanie i wypożyczanie akt ze składnicy akt,
- terminowa rejestracja poczty przychodzącej w programach i aplikacjach komputerowych zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną,
- udział w obiegu dokumentów wewnątrz instytucji zgodnie z obowiązującymi procesami i instrukcjami,
- przekazywanie dokumentacji oraz korespondencji do instytucji współpracujących z Centrum na terenie miasta Poznań,
- sporządzanie reklamacji składanych do operatora pocztowego w zakresie realizacji usług pocztowych,
- bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PCŚ oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Dział.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie lub średnie branżowe (administracyjne),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego,
- bardzo czytelne pismo,
- doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta i dokumentacją,
- umiejętność obsługi kklienta, w tym klienta wewnętrznego,
- umiejetność rozwiązywania problemów,
- samodzielność, sumienność i otwartość na zmiany,
- efektywne zarządzanie czasem,
- budowanie dobrych relacji z innymi współpracownikami,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność myślenia analitycznego,
- umiejętność podejmowania decyzji i organizacji pracy własnej,
- umiejętność uprzejmego i życzliwego zachowania się w kontaktach ze zwierznikami, współpracownikami oraz obywatelami według zasad etycznego postępowania,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:
- z zakresu obiegu dokumentów w jednostkach administracji publicznej,
- z zakresu publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
- z zakresu archiwizacji dokumentów.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie na jednym z kierunków: prawo, administracja, komunikacja społeczna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub pokrewne,
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych: faks, skaner, kserokopiark, drukarka itp.
Wymagane dokumenty
- Kwestionariusz osobowy kandydata (wypełnij formularz).
- Kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 530) - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Proces rekrutacji obejmuje:
I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II i III etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych oraz rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Umowa o pracę na czas zastępstwa.
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Miejsce pracy: miasto Poznań.
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta w tym klienta wewnętrznego oraz wyjściami służbowymi do innych instytucji (np. instytucje i podmioty współpracujące z PCŚ).
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił 6%.
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych numeru referencyjnego oraz zamieszczenie dobrowolnych klauzul:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora - Poznańskie Centrum Świadczeń z siedzibą przy ul. Wszystkich Świętych 1, 61-843 Poznań - danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, których podanie nie jest obowiązkowe, w celu przeprowadzenia aktualnego procesu rekrutacji - dotyczy sytuacji zamieszczenia danych nieobowiązkowych.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora - Poznańskie Centrum Świadczeń z siedzibą przy ul. Wszystkich Świętych 1, 61-843 Poznań - danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach - dotyczy chęci uczestnictwa w kolejnych naborach.
Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych przetwarzanych w ramach rekrutacji zostały zamieszczone na stronie internetowej https://pcs.poznan.pl/praca/lub są dostępne w siedzibie Poznańskiego Centrum Świadczeń.
Poznańskie Centrum Świadczeń zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Oferty aplikacyjne kandydatów nie podlegają zwrotowi.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Pucek
Data wytworzenia informacji: 2024-04-12 00:00
Opis zmian: informacja o wynikach naboru na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Pucek
Data i godzina publikacji: 2024-04-12 11:59