Akta osobowe
Wydział/Jednostka prowadząca
Przedszkole Nr 21 "Akademia Pana Kleksa"
Opis zawartości
Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie,
Część B - dokumenty dotyczące przebiegu zatrudnienia,
Część C - dokumenty związane z ustaniem stosunku pracy,
Część D - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej lub odpowiedzialności określonych w innych przepisach,
Część E - dokumenty związane z kontrolą trzeźwości pracownika lub kontrolą na obecność w jego organizmie środków działających podobnie do alkoholu.
Cel prowadzenia
Dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa
Prowadzony od
1989
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. (Dz. U. 1996r. nr 62 poz.286)
Osoba odpowiedzialna
Dyrektor przedszkola
Dostępność
niejawny
Ograniczenie jawności
Ochrona danych osobowych
Zasady udostępniania danych
dostęp do treści mają tylko określone podmioty wymienione w konkretnych przepisach
Dostęp online
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Małgorzata Palicka
Data wytworzenia informacji: 2023-10-05 00:00
Opis zmian: edycja rejestru (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Małgorzata Palicka
Data i godzina publikacji: 2023-10-20 12:39