Akta osobowe pracowników
Wydział/Jednostka prowadząca
Opis zawartości
Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie,
Część B - dokumenty dotyczące przebiegu zatrudnienia,
Część C - dokumenty związane z ustaniem stosunku pracy,
Część D - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej lub odpowiedzialności określonych w innych przepisach,
Cel prowadzenia
Dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa
Prowadzony od
1919
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. (Dz. U. 1996r. nr 62 poz.286)
Osoba odpowiedzialna
Danuta Eckert
Dostępność
niejawny
Ograniczenie jawności
niejawna
Zasady udostępniania danych
Dostęp do danych z rejestru jest prawnie ograniczony na podstawie Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000)
Dostęp online
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Izabela Skupniewicz
Data wytworzenia informacji: 2023-10-26 00:00
Opis zmian: Wprowadzenie rejestrów (Wprowadzenie informacji) (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Danuta Eckert
Data i godzina publikacji: 2023-10-26 08:53