Archiwum zakładowe

 

Wydział/Jednostka prowadząca

Przedszkole Nr 21 "Akademia Pana Kleksa"

Opis zawartości

Dokumenty archiwalne: akta osobowe byłych pracowników, karty zgłoszeń dzieci do przedszkola i dokumetacja związana z pobytem dziecka w placówce, dokumenty związane z organizacją pracy przedszkola, dokumentacja płacowa, dokumenty księgowe placówki.

Cel prowadzenia

Zgodnie z Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze zm.

Prowadzony od

1989

Podstawa prawna

Zgodnie z Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze zm.

Osoba odpowiedzialna

Dyrektor przedszkola

Dostępność

niejawny

Ograniczenie jawności

Ograniczony dostęp z uwagi na przepisy prawa odnoszące się do przetwarzania i ochrony danych osobowych oraz art. 73 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ze zm.

Zasady udostępniania danych

Na wniosek
Wniosek o udostępnienie materiałów archiwalnych musi zawierać następujące dane osoby uprawnionej lub jej upoważnionego przedstawiciela:

  • imię i nazwisko;
  • adres zamieszkania;
  • adres korespondencyjny;
  • nr telefonu lub adres mailowy;
  • rodzaj i nr dokumentu potwierdzającego tożsamość;
  • podpis własnoręczny, kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty.

Dostęp online

brak

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Małgorzata Palicka
Data wytworzenia informacji: 2023-10-05 00:00
Opis zmian: dodanie nowego rejestru (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Małgorzata Palicka
Data i godzina publikacji: 2023-10-20 12:44