Archiwum zakładowe
Wydział/Jednostka prowadząca
Przedszkole Nr 21 "Akademia Pana Kleksa"
Opis zawartości
Dokumenty archiwalne: akta osobowe byłych pracowników, karty zgłoszeń dzieci do przedszkola i dokumetacja związana z pobytem dziecka w placówce, dokumenty związane z organizacją pracy przedszkola, dokumentacja płacowa, dokumenty księgowe placówki.
Cel prowadzenia
Zgodnie z Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze zm.
Prowadzony od
1989
Podstawa prawna
Zgodnie z Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze zm.
Osoba odpowiedzialna
Dyrektor przedszkola
Dostępność
niejawny
Ograniczenie jawności
Ograniczony dostęp z uwagi na przepisy prawa odnoszące się do przetwarzania i ochrony danych osobowych oraz art. 73 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ze zm.
Zasady udostępniania danych
Na wniosek
Wniosek o udostępnienie materiałów archiwalnych musi zawierać następujące dane osoby uprawnionej lub jej upoważnionego przedstawiciela:
- imię i nazwisko;
- adres zamieszkania;
- adres korespondencyjny;
- nr telefonu lub adres mailowy;
- rodzaj i nr dokumentu potwierdzającego tożsamość;
- podpis własnoręczny, kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty.
Dostęp online
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Małgorzata Palicka
Data wytworzenia informacji: 2023-10-05 00:00
Opis zmian: dodanie nowego rejestru (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Małgorzata Palicka
Data i godzina publikacji: 2023-10-20 12:44