Akta osobowe pracowników
Wydział/Jednostka prowadząca
Opis zawartości
Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie, Część B - dokumenty dotyczące przebiegu zatrudnienia, Część C - dokumenty związane z ustaniem stosunku pracy, Część D - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej lub odpowiedzialności określonych w innych przepisach, Część E - dokumenty związane z kontrolą trzeźwości pracownika lub kontrolą na obecność w jego organizmie środków działających podobnie do alkoholu. |
Cel prowadzenia
Dopełnienie obowiazków wynikających z przepisów prawa |
Prowadzony od
2021
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. (Dz. U. 1996r. nr 62 poz.286) |
Osoba odpowiedzialna
specjalista ds. kadr
Dostępność
niejawny
Ograniczenie jawności
z ograniczeniem jawności
Zasady udostępniania danych
Dostęp do danych z rejestru jest prawnie ograniczony na podstawie Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000)
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Sylwia Maliszewska
Data wytworzenia informacji: 2023-10-27 00:00
Opis zmian: akta osobowe (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Sylwia Maliszewska
Data i godzina publikacji: 2023-10-27 12:55