Archiwum akt osobowych pracowników

 

Wydział/Jednostka prowadząca

Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 13 (Szkoła Podstawowa nr 22 im.A. T. Działyńskiego, Przedszkole nr 95)

Opis zawartości

Dokumenty archiwalne: akta osobowe byłych pracowników, karty zgłoszeń dzieci do przedszkola oraz szkoły i dokumetacja związana z pobytem dziecka w placówce, dokumenty związane z organizacją pracy przedszkola oraz szkoły, dokumentacja płacowa, dokumenty księgowe placówki.

Cel prowadzenia

Zgodnie z Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze zm.

Prowadzony od

1983

Podstawa prawna

Zgodnie z Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze zm.

Osoba odpowiedzialna

Dyrektor placówki

Dostępność

niejawny

Ograniczenie jawności

Ograniczony dostęp z uwagi na przepisy prawa odnoszące się do przetwarzania i ochrony danych osobowych oraz art. 73 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ze zm.

Zasady udostępniania danych

Na wniosek. Wniosek o udostępnienie materiałów archiwalnych musi zawierać następujące dane osoby uprawnionej lub jej upoważnionego przedstawiciela:imię i nazwisko;adres zamieszkania;adres korespondencyjny;nr telefonu lub adres mailowy;rodzaj i nr dokumentu potwierdzającego tożsamość;podpis własnoręczny, kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Marzena Mnich - Muszyńska
Data wytworzenia informacji: 2023-10-30 00:00
Opis zmian: dodanie rejestru (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Agnieszka Nejman
Data i godzina publikacji: 2023-11-02 09:15