Arkusze ocen
Wydział/Jednostka prowadząca
Szkoła Podstawowa Nr 77 im. 15 Pułku Ułanów Poznańskich
Opis zawartości
Nazwisko imię (imiona), PESEL (jeżeli nie posiada - data i miejsce urodzenia), nr innego dokumentu tożsamości, rok szkolny i poziom przyjęcia do szkoły, adres zamieszkania, imiona i nazwiska rodziców/opiekunów prawnych i ich adresy zamieszkania, informacje o wynikach nauczania, informacje o specjalnych potrzebach edukacyjnych, informacje o ukończeniu szkoły lub adnotacje o sprządzeniu kopii arkusza ocen i daty i przyzcyny wipisania ze szkoły.
Cel prowadzenia
Prowadzenie dokumentacji nauczania - ewidencja (księgi arkuszy).
Prowadzony od
od 1962 - rozpoczęcie działalności placówki
Podstawa prawna
Ustawa dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 kwietnia 2018 r. w sprawie świadectw dyplomów państwowych i innych druków szkolnych
Osoba odpowiedzialna
Dyrektor jednostki oraz osoba upoważniona przez niego.
Dostępność
niejawny
Zasady udostępniania danych
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Paulina Zajdel
Data wytworzenia informacji: 2023-10-31 00:00
Opis zmian: Dodanie informacji o prowadzeniu rejestru (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Paulina Zajdel
Data i godzina publikacji: 2023-11-23 10:52