Arkusze ocen

 

Wydział/Jednostka prowadząca

Szkoła Podstawowa Nr 77 im. 15 Pułku Ułanów Poznańskich

Opis zawartości

Nazwisko imię (imiona), PESEL (jeżeli nie posiada -  data i miejsce urodzenia), nr innego dokumentu tożsamości, rok szkolny i poziom przyjęcia do szkoły, adres zamieszkania, imiona i nazwiska rodziców/opiekunów prawnych i ich adresy zamieszkania, informacje o wynikach nauczania, informacje o specjalnych potrzebach edukacyjnych, informacje o ukończeniu szkoły lub adnotacje o sprządzeniu kopii arkusza ocen i daty i przyzcyny wipisania ze szkoły.

Cel prowadzenia

Prowadzenie dokumentacji nauczania - ewidencja (księgi arkuszy).

Prowadzony od

od 1962 - rozpoczęcie działalności placówki

Podstawa prawna

Ustawa dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji.

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 kwietnia 2018 r. w sprawie świadectw dyplomów państwowych i innych druków szkolnych

Osoba odpowiedzialna

Dyrektor jednostki oraz osoba upoważniona przez niego.

Dostępność

niejawny

Zasady udostępniania danych

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Paulina Zajdel
Data wytworzenia informacji: 2023-10-31 00:00
Opis zmian: Dodanie informacji o prowadzeniu rejestru (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Paulina Zajdel
Data i godzina publikacji: 2023-11-23 10:52