Oferta: specjalista d/s płac, 1/2 etatu

Data publikacji: 2016-06-09
Nr ref.: SP3/121/9/2016
Jednostka: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Bolesława Krzywoustego
Stanowisko: specjalista d/s płac, 1/2 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-07-01

Zakres podstawowych czynności

  1. Obliczanie i sporządzanie list płac i ich składników oraz innych wypłat , nagrody, fundusz socjalny , zasiłki chorobowe , macierzyńskie.
  2. Sporządzanie przelewów pieniężnych oraz innych dokumentów wymaganych dla operacji bankowych.
  3. Naliczanie poborów i innych wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac.
  4. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń, kartotek dot. funduszu socjalnego.
  5. Ustalenie uprawnień i przygotowanie do wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenie zasiłków.
  6. Zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników oraz dokonywanie wszystkich zmian zgodnie z obowiązującymi przepisami i sporządzanie deklaracji ZUS.
  7. Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US.
  8. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu pracowników.
  9. Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych. Sporządzanie rocznej deklaracji PIT.
  10. Planowanie funduszu wynagrodzeń.
  11. Utrzymywanie kontaktów z bankami oraz urzędami w zakresie swojego stanowiska, okresowe konsultacje z ZUS.
  12. Prowadzenie miesięczne ewidencji wypłat i uzgadnianie ich z księgowością.
  13. Sporządzanie przelewów wynagrodzeń i potrąceń.
  14. Wykonywanie sprawozdań dotyczących spraw płac w systemach PABS, SIO

             - dla Wydziału Oświaty

             - dla Kuratorium Oświaty

             - dla GUS, ZUS, PFRON, SIO i innych

      15. Przygotowywanie dokumentacji dla ZUS w związku z przejściem
            pracowników na emeryturę, rentę.

                  16. Obsługa programów związanych z płacami : Prog Man, Płatnik

                  17. Przygotowanie, przechowywanie i prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich.

                  18. Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników zgodnie z wymaganiami

                        prawa pracy:

                        - umowy zlecenia

                        - nagrody jubileuszowe

                        - przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianami w warunkach pracy

                          i płacy.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne
  2. Minimum 5 letni staż pracy w finansach lub księgowości.
  3. Obsługa komputera w zakresie programów biurowych podstawowych WORD, Excel, poczta elektroniczna, Internet
  4. Dobra , znajomość oprogramowania Wolters Kluwer (Prog Man), SIO, PABS, PŁATNIK.
  5. Umiejętność obsługi programu Płatnik i bankowości elektronicznej.
  6. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  7. Dobra organizacja pracy.
  8. Znajomość kadr w zakresie podstawowym.
  9. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  10. Wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz praktycznej umiejętności jej zastosowania.

Wymagania dodatkowe

  1. Rzetelność, sumienność, dokładność.
  2. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  3. Samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania.
  4. Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
  5. Umiejętność analizy i syntezy zadań i informacji.

Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny i życiorys.
  2. Kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia i doświadczenie na podobnym stanowisku.
  3. Kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  4. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj.Dz.U.2014 poz.1182).

Inne informacje:

Dokumenty w formie papierowej w zamkniętych kopertach oznaczone imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem "Konkurs na specjalistę ds. płac w Szkole Podstawowej nr 3 w Poznaniu należy składać osobiście w sekretariacie szkoły lub drogą pocztową na adres Szkoła Podstawowa nr 3

61-149 Poznań, os. Piastowskie 27 w terminie do 03.06.2016r., decyduje data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru

wynik naboru 2.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Krystyna Cegielska
Data i godzina publikacji: 2016-07-01 14:32