Oferta: specjalista d/s płac 1/2 etatu

Data publikacji: 2017-07-19
Nr ref.: SP3/121/59/2017
Jednostka: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Bolesława Krzywoustego
Stanowisko: specjalista d/s płac 1/2 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-08-25

Zakres podstawowych czynności

1. Obliczanie i sporządzanie list płac i ich składników oraz innych wypłat.

2. Sporządzanie przelewów pieniężnych wynagrodzeń i potrąceń.

3. Ustalenie uprawnień i przygotowanie do wypłaty zasiłków z ubezpieczenia   społecznego oraz prowadzenie zasiłków.

4. Zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników oraz dokonywanie  wszystkich zmian zgodnie z obowiązującymi przepisami i sporządzanie  deklaracji ZUS.

5. Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US

6. Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, deklaracje PIT.

7. Planowanie funduszu wynagrodzeń.

8. Utrzymywanie kontaktów z bankami oraz urzędami w zakresie swojego stanowiska, konsultacje z ZUS.

9. Prowadzenie miesięczne ewidencji wypłat i uzgadnianie ich z księgowością.

10. Wykonywanie sprawozdań dotyczących spraw płac w systemach PABS, SI0 - dla : WO, KO, GUS, ZUS, PFRON, SIO i innych.

11. Przygotowywanie dokumentacji dla ZUS w zw. z przejściem pracowników na emeryturę, rentę.

12. Przygotowanie, przechowywanie i prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich.

Wymagania obowiązkowe

1. Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne.

2. Minimum 5 letni staż pracy w finansach lub księgowości.

3. Obsługa komputera w zakresie programów biurowych podstawowych WORD, Excel, poczta elektroniczna, Internet.

4. Dobra , znajomość oprogramowania Wolters Kluwer (Prog Man), SIO, PABS, PŁATNIK.

5. Umiejętność obsługi programu Płatnik i bankowości elektronicznej. 6. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

7. Dobra organizacja pracy.

8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9.  Wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz praktycznej umiejętności jej zastosowania.

Wymagania dodatkowe

  1. Rzetelność, sumienność, dokładność.
  2. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  3. Samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania.
  4. Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
  5. Umiejętność analizy i syntezy zadań i informacji.

Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny i życiorys.
  2. Kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia i doświadczenie na podobnym stanowisku.
  3. Kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  4. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj.Dz.U.2014 poz.1182).

Inne informacje:

Dokumenty w formie papierowej w zamkniętych kopertach oznaczone imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem "Konkurs na specjalistę ds. płac w Szkole Podstawowej nr 3 w Poznaniu należy składać osobiście w sekretariacie szkoły lub drogą pocztową na adres Szkoła Podstawowa nr 3 61-149 Poznań, os. Piastowskie 27 w terminie do 11.08.2017r., decyduje data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Krystyna Cegielska
Data i godzina publikacji: 2017-08-25 15:11