Wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Formularz A - Karta informacyjna dla:

  • wniosków o wydanie decyzji,
  • wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
  • wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 393
2. Zakres przedmiotowy wniosku wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej
3. Znak sprawy GKM-VII.6233.1.25.2012
4. Data złożenia 2012-05-18
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) Zakład Gospodarki Komunalnej Suchy Las Sp. z o.o, MŁODZIEŻOWA 1, 62-002 SUCHY LAS,
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku oświadczenie
7. Nazwa organu - adresata wniosku Prezydent Miasta Poznania
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Poznania, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Oddział Gospodarki Odpadami, nr pokoju : 113, nr telefonu kontaktowego : 878 42 52
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) 394
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12. Uwagi Wniosek uwzględniony

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-05-08 16:20:31.0