Oferta: inspektor do spraw administracyjnych/inspektorka do spraw administracyjnych

Data publikacji: 2025-01-28
Nr ref.: DPS.110.2.3.2025
Jednostka: Dom Pomocy Społecznej
Stanowisko: inspektor do spraw administracyjnych/inspektorka do spraw administracyjnych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - pełny etat

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniem zadań projektowych finansowanych z środków zewnętrznych
  • prowadzenie dokumentacji wynikającej z polityki bezpieczeństwa i współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi
  • prowadzenie dokumentacji w zakresie zarządzania ryzykiem
  • przygotowywanie projektów umów i zamówień na realizację dostaw i usług
  • współpraca z podmiotami realizującymi dostawy towarów i świadczącymi usługi dla jednostki
  • sprawdzanie jakości, terminowości, kompletności dostarczanych produktów i wykonanych usług pod względem zgodności z warunkami określonymi w umowie lub zamówieniu
  • monitorowanie zaawansowania wykorzystania finansowego umów, zamówień
  • sprawdzanie faktur, rachunków pod względem zgodności z warunkami umownymi
  • przygotowywanie projektów pism

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie min. średnie ogólne
  • Staż pracy min. 5 lat przy wykształceniu średnim; min. 3 lata przy wykształceniu wyższym
  • Znajomość MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe o kierunku administracja, politologia, ekonomia, rachunkowość, zamówienia publiczne, zarządzanie funduszami unijnymi
  • Kursy/szkolenia z zakresu zagadnień kontroli wewnętrznej, finansów publicznych, rachunkowości, audytu wewnętrznego, informatyki, zamówień publicznych
  • Doświadczenie w pracy w obszarze stanowisk ds. obsługi klienta,  ds. organizacyjnych, kontroli lub audytu, księgowości, zamówień publicznych, biurze rachunkowym, kancelarii prawnej
  • Doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość programu Progman

Wymagane dokumenty

  1. CV z opisanym przebiegiem zatrudnienia
  2. List motywacyjny
  3. Skan/ kopia świadectwa ukończenia szkoły
  4. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych,
  5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
  6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
  7. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe 

Wybrani kandydaci na rozmowę kwalifikacyjną będą zobowiązani dostarczyć świadectwa pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie, kwalifikacje.

Wybrany w drodze niniejszej rekrutacji kandydat przed zatrudnieniem będzie zobowiązany dostarczyć zaświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Inne informacje:

Prosimy o składanie ofert z dopiskiem; "Inspektor/inspektorka ds. administracyjnych" - Nr ref. DPS.110.2.2.2025".

Miejsce pracy - Dom Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań.

Zatrudnienie od 01.03.2025r.

Stanowisko nie jest przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Oferty można także składać elektronicznie na adres sekretariat.konarskiego@m.poznan.pl

Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne, tj. zawierające wszystkie dokumenty wskazane w sekcji "Wymagane dokumenty".

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnością w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie był niższy niż 6%.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań w terminie do 2025-02-07.

Dom Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Konarskiego 11/13.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod7_mjo@um.poznan.pl
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w związku z rekrutacją na podstawie kodeksu pracy oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego  z art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. - Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.), którym jest przeprowadzenie otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
  4. Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane i upływie terminu roszczeń związanych z rekrutacja. Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora).
  5. Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: ( imię, nazwisko, telefon, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje)
  6. Ma Pani/Pan prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane dane przetwarzane są niezgodnie z prawem  d)   żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
  7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolne ale niezbędne do niezbędne do udziału w rekrutacji bądź skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku informacji o niepełnosprawności.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Data wytworzenia informacji: 2025-01-28 00:00
Opis zmian: modyfikacja treści (Aktualizacja)
Opublikował(a): Joanna Matecka-Olejniczak
Data i godzina publikacji: 2025-01-28 15:35