Oferta: ds. obsługi klienta pomocy społecznej
Data publikacji: 2014-04-18
Nr ref.: MOPR/20/2014
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi klienta pomocy społecznej
Informacje dodatkowe: DZIAŁ METODYCZNY, PRACA NA ZASTĘPSTWO
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-09-04
Zakres podstawowych czynności
- udzielanie informacji o przysługujących uprawnieniach oraz o procedurze przyznawania pomocy społecznej przez MOPR,
- analiza dokumentacji zebranej do sporządzenia pism odpowiadających na skargi i wnioski klientów MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie,
- przyjmowanie podań, skarg i wniosków składanych w siedzibie centralnej MOPR w zakresie zadań pomocy społecznej,
- tworzenie i monitorowanie procedur realizowanych w ramach powierzonych zadań,
- prowadzenie analiz w zakresie wykonywanych zadań,
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, pedagogika, politologia, prawo, administracja,
- 1 rok doświadczenia zawodowego,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom zaangażowania i poczucie odpowiedzialności,
- samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań, etyka zawodowa,
- komunikatywność / rzeczowa komunikacja - również w sytuacjach trudnych/,
- wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na nowe rozwiązania
- dobra znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
- dobra znajomość KPA,
- dobra znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.
Wymagania dodatkowe
- 3 lata stażu pracy
- 1 rok doświadczenia zawodowego w organizacjach pomocy społecznej,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Kopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
- praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach (brak windy) i może zaistnieć potrzeba wyjazdów służbowych,
- budynek jest częściowo przystosowany do obsługi klientów niepełnosprawnych - tyko na parterze; łazienka na parterze jest dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
- pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- umowa o pracę na zastępstwo
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2014-09-04 13:51