Oferta: ds. płac

Data publikacji: 2018-01-11
Nr ref.: MOPR/02/2018
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. płac
Informacje dodatkowe: DZIAŁ ORGANIZACYJNY / UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE / 1ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-02-06

Zakres podstawowych czynności

  • Obliczanie i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń,
  • Obliczanie i sporządzanie list wypłat zasiłków z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego,
  • Obliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne pracowników,
  • Obliczanie i doprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy oraz innych pochodnych od wynagrodzeń,
  • Sporządzanie corocznych deklaracji PIT 11, PIT 40 dla pracowników MOPR,
  • Wystawiania zaświadczeń o zatrudnieniu i wysokości wynagrodzenia pracowników MOPR, w tym druków Rp-7,
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny, administracyjny, ogólny, społeczny,
  • 4 lata stażu pracy,
  • Znajomość ustawy Kodeks Pracy oraz umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu KP,
  • Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, Płatnik,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • wysoki poziom zaangażowania
  • wysokie poczucie odpowiedzialności
  • samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
  • etyka zawodowa
  • komunikatywność,
  • otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie
  • podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: prawo, administracja, organizacja i zarządzanie o specjalności: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia,
  • 1 rok doświadczenia w obsłudze kadrowej lub płacowej,
  • 1 rok doświadczenia w pracy o charakterze administracyjnym,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • empatia, asertywność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Dokument potwierdzający wymagany staż pracy (kserokopie świadectw pracy)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.

Inne informacje:

  1. Informacja o warunkach pracy:
  • Praca biurowa na miejscu w siedzibie Centrali Ośrodka, z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
  • Pomieszczenie pracy i   higieniczno - sanitarne nie zapewnia dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich
  1. Informacje dodatkowe:
  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7a_Informacja o wynikach naboru w przypadku nie wyłonienia kandydata na stanowisko pracy_27.07.10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2018-02-06 13:56