Oferta: ds. płac
Data publikacji: 2018-01-11
Nr ref.: MOPR/02/2018
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. płac
Informacje dodatkowe: DZIAŁ ORGANIZACYJNY / UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE / 1ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-02-06
Zakres podstawowych czynności
- Obliczanie i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń,
- Obliczanie i sporządzanie list wypłat zasiłków z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego,
- Obliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne pracowników,
- Obliczanie i doprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy oraz innych pochodnych od wynagrodzeń,
- Sporządzanie corocznych deklaracji PIT 11, PIT 40 dla pracowników MOPR,
- Wystawiania zaświadczeń o zatrudnieniu i wysokości wynagrodzenia pracowników MOPR, w tym druków Rp-7,
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny, administracyjny, ogólny, społeczny,
- 4 lata stażu pracy,
- Znajomość ustawy Kodeks Pracy oraz umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu KP,
- Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, Płatnik,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom zaangażowania
- wysokie poczucie odpowiedzialności
- samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- etyka zawodowa
- komunikatywność,
- otwartość na nowe rozwiązania.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie
- podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: prawo, administracja, organizacja i zarządzanie o specjalności: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia,
- 1 rok doświadczenia w obsłudze kadrowej lub płacowej,
- 1 rok doświadczenia w pracy o charakterze administracyjnym,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
- empatia, asertywność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Dokument potwierdzający wymagany staż pracy (kserokopie świadectw pracy)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.
Inne informacje:
- Informacja o warunkach pracy:
- Praca biurowa na miejscu w siedzibie Centrali Ośrodka, z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
- Pomieszczenie pracy i higieniczno - sanitarne nie zapewnia dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich
- Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2018-02-06 13:56