Oferta: ds. planowania i realizacji budżetu

Data publikacji: 2016-11-24
Nr ref.: MOPR/40/2016
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. planowania i realizacji budżetu
Informacje dodatkowe: SEKCJA PLANOWANIA I ANALIZ/UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-01-03

Zakres podstawowych czynności

  • Szacowanie potrzeb finansowych w zakresie realizacji zadań MOPR,
  • Opracowanie planu finansowego jednostki,
  • Sporządzanie oceny zasobów pomocy społecznej,
  • Opracowanie wieloletniej prognozy finansowej,
  • Konstruowanie budżetu zadaniowego w ujęciu klasyfikacji budżetowej,
  • Wnioskowanie na podstawie prowadzonych analiz o dokonanie korekt planu finansowego,
  •  Comiesięczna analiza i rozliczanie wydatków w ujęciu klasyfikacji budżetowej w odniesieniu do przyznanego budżetu,
  •  Konstruowanie narzędziu, uzgadniania sposobu sporządzania zestawień oraz pozyskiwanie danych do sprawozdań i analiz,
  •  Ocena zgodności pozyskiwanych danych merytoryczno-finansowych ze stanem faktycznym,
  •  Sporządzanie sprawozdań merytoryczno-finansowych,
  •  Wczytywanie danych sprawozdawczych do elektronicznego systemu CAS,
  •  Prezentacja i udostępnianie danych sprawozdawczych oraz wyników analiz,
  •  Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  •  Przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
  •  Udział w szkoleniach w przypadku zmiany przepisów,

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie,
  • 1 rok doświadczenia w zakresie prowadzenia analizy i oceny danych,
  •  Znajomość zasad i procedur przyznawania świadczeń realizowanych przez MOPR oraz źródeł finansowania,
    • Znajomość zasad i metod przeprowadzania badań statystycznych,
    • Biegła umiejętność analizy i oceny danych,
    • Biegła obsługa programu Word, Excel, Power Point,
    • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
    • Zorientowanie na rezultaty pracy wdrożone poprzez zaangażowanie, odpowiedzialność za wykonanie zadań,
    • Umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
    •  Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
    •  Efektywna praca w warunkach stresu,
    •  Znajomość polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
    •  Samodzielność, elastyczność w wykonywaniu zadań, etyka zawodowa,
    •  Komunikatywność,
    •  Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
    •  Otwartość na nowe rozwiązania,
    •  Innowacyjność, kreatywność.

Wymagania dodatkowe

  •  Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: socjologia, ekonomia, praca socjalna, politologia lub kierunki pokrewne,
  •  3 lata stażu pracy w jednostkach administracji publicznej w tym w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
  •  Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  •  Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  •  Życiorys (CV)
    • List motywacyjny
    •  Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
    • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
    • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    •  Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR w Poznaniu,
  • budynek bez windy, nieprzystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
  • prace związane głównie z uciążliwościami występującymi przy obsłudze monitora.

Informacje dodatkowe:                                      

  •  Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

zalacznik 7a informacja o niewybraniu żadnego z kandydatów.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o zakończeniu procesu rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-01-03 10:44