Oferta: ds. realizacji projektu

Data publikacji: 2017-08-04
Nr ref.: MOPR/56/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji projektu
Informacje dodatkowe: DZIAŁ METODYCZNY / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-08-22

Zakres podstawowych czynności

  • Gromadzenie dokumentacji rekrutacyjnej i kwalifikacyjnej w ramach działań podejmowanych przez poszczególnych partnerów i ocena prawidłowości jej prowadzenia,
  • Wspieranie procesu rekrutacji uczestników projektu i współpraca z Partnerami w zakresie rekrutacji (zbieranie informacji o uczestnikach Projektu i ich przekazywanie do Instytucji Zarządzającej zgodnie z wytycznymi w zakresie monitorowania),
  • Zbieranie informacji o monitorowanych wskaźnikach zadeklarowanych we Wniosku,
  • Wprowadzenie i aktualizowanie danych uczestników partnerów w aplikacji SL 2014,
  • Obsługa techniczno - administracyjna posiedzeń Komitetu Sterującego, spotkań projektowych z Partnerami i spotkań personelu MOPR do obsługi projektu,
  • Udzielanie informacji o projekcie w tym o zakresie form wsparcia w projekcie, realizacji przez pracownika socjalnego wstępnej diagnozy i oceny kwalifikowalności potencjalnego uczestnika do projektu,
  • Obsługa techniczno - administracyjna dokumentacji projektowej, w tym przypadku pism, rejestracja, archiwizacja, powielanie dokumentacji projektowej,
  • Przygotowywanie formularzy dot. występowania o upoważnienia dla personelu projektu,
  • Bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR, Partnerami oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizowania zadań projektowych,
  • Udział w spotkaniach personelu projektu,
  • Prowadzenie dokumentacji z zakresu podejmowanych czynności, planowanych oraz uzyskiwanych efektów zgodnie z zatwierdzonymi formularzami.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie,
  • Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
  • Znajomość zasad przygotowywania, realizacji i rozliczania projektu w ramach działania 7.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
  • Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • Znajomość dokumentów strategicznych dot. obszaru włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa w tym z zakresu usług opiekuńczych i asystenckich,
  • Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • wysoki poziom zaangażowania,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
  • etyka zawodowa,
  • komunikatywność (rzeczowa komunikacja również w sytuacjach trudnych),
  • otwartość na nowe rozwiązania,
  • wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe,
  • Uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego,
  • 1 rok stażu pracy,
  • Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • Umiejętność obsługi programów MS Project, Power Point,
  • Umiejętność obsługi klienta (uprzejmość, rzeczowość),
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • Asertywność, empatia.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
  • praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach (brak windy) i może zaistnieć potrzeba wyjazdów służbowych.

Informacje dodatkowe:                                      

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7 _Info o wynikach_27.07.10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zamieszczenie informacji o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Łukasz Balicki
Data i godzina publikacji: 2017-08-22 13:32