Oferta: kierownik zespołu ds. zamówień publicznych i administracyjno - gospodarczych
Data publikacji: 2014-09-11
Nr ref.: MOPR/47/2014
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik zespołu ds. zamówień publicznych i administracyjno - gospodarczych
Informacje dodatkowe: DZIAŁ ORGANIZACYJNY, UMOWA O PRACĘ
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-10-27
Zakres podstawowych czynności
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz kierowanej komórki,
- bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR i instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Dział,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- motywowanie pracowników poprzez maksymalne dostosowanie narzędzi pracy i stworzenie atmosfery sprzyjającej współpracy,
- ustalanie zadań i dokonywanie podziału pomiędzy stanowiska pracy, w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie,
- nadzór nad aktualizacją przyjętych w MOPR przepisów i procesów w ramach realizowanych przez Dział zadań,
- organizowanie pracy w celu zapewnienia terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia czynności z zakresu zadań realizowanych przez Dział i Zespół,
- przygotowanie danych do sprawozdań w zakresie realizacji planów zadań,
- zatwierdzanie pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych,
- przygotowanie materiałów źródłowych do Wieloletniej Prognozy Finansowej we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ośrodka, harmonogramów ich realizacji,
- przygotowywanie założeń do planów budżetu w zakresie realizowanym przez Dział Organizacyjny,
- przygotowywanie założeń do Wieloletniej Prognozy Budżetowej w zakresie realizowanym przez Dział Organizacyjny (inwestycje, remonty, ulepszenia, zakupy wyposażenia),
- koordynowanie działań związanych z promocją (przygotowywanie zestawień planowanych działań promocyjnych, kontakty z UMP w tym zakresie)
- obsługa aplikacji Edytorów Aktów Prawnych,
- przygotowywanie propozycji wewnętrznych procedur i instrukcji,
- nadzorowanie przygotowywania materiałów dotyczących potrzeb w zakresie planowania zamówień publicznych organizowanych przez MOPR,
- nadzorowanie przygotowywania dokumentacji dotyczącej procedur przetargowych przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych realizowanych na rzecz MOPR przez Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu,
- nadzorowanie przygotowywania dokumentacji i realizacja zakupów oraz zamówień w zakresie usług, dostaw i robót handlowych wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
- analiza merytoryczna dokumentów związanych z zawieraniem umów lub sporządzaniem projektów dokumentów do umów,
- monitorowanie wykonania budżetu w zakresie zadań realizowanych przez Zespół,
- analiza dokumentów księgowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych dotyczących procedur przeprowadzanych na rzecz MOPR,
- nadzorowanie spraw związanych ze sprawowaniem pogrzebów, poprzez zlecanie usług pogrzebowych, weryfikację otrzymanych faktur oraz w przypadku osób ubezpieczonych przygotowanie dokumentacji dla ZUS,
- administrowanie programem komputerowym służącym do realizacji zamówień, w tym także wprowadzanie danych wynikających z poszczególnych procedur do systemu komputerowego,
- nadzorowanie obsługi Projektów w zakresie spraw realizowanych przez stanowisko ds. zamówień publicznych i administracyjno - gospodarczych w Zespole ds. Zamówień publicznych i Administracyjno - Gospodarczych.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, administracja, ekonomia,
- 5 lat stażu pracy,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników,
- umiejętność skutecznego motywowania pracowników,
- umiejętność sprawowania kontroli nad pracą zespołu,
- umiejętność prowadzenia negocjacji,
- umiejętność działania w warunkach zmian,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- wiedza z zakresu Kodeksu Pracy, Ustawy o Pomocy społecznej,
- umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu Kodeksu Pracy, Ustawy o Pomocy Społecznej,
- dobra umiejętność obsługi programów Word i Excel,
- umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- umiejętność zastosowania przepisów z Ustawy Prawo zamówień publicznych,
- wysoki poziom zaangażowania, wysokie poczucie odpowiedzialności, samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań, etyka zawodowa, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta zewnętrznego i wewnętrznego, otwartość na nowe rozwiązania.
Wymagania dodatkowe
- ukończone studia podyplomowe w zakresie Prawa zamówień publicznych, zarządzania zasobami ludzkimi,
- ukończone kursy z zakresu stosowania Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, budowania zespołu pracowników, negocjacji i mediacji,
- 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołami ludzkimi
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- wiedza o metodach zarządzania pozwalająca na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR,
- asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów)
- Dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy (kopie świadectw pracy)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
- praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach (brak windy) i może zaistnieć potrzeba wyjazdów służbowych.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2014-10-27 13:39