Oferta: kierownik zespołu ds. zamówień publicznych i administracyjno - gospodarczych

Data publikacji: 2014-09-11
Nr ref.: MOPR/47/2014
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik zespołu ds. zamówień publicznych i administracyjno - gospodarczych
Informacje dodatkowe: DZIAŁ ORGANIZACYJNY, UMOWA O PRACĘ

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-10-27

Zakres podstawowych czynności

  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz kierowanej komórki,
  • bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR i instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Dział,
  • przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • motywowanie pracowników poprzez maksymalne dostosowanie narzędzi pracy i stworzenie atmosfery sprzyjającej współpracy,
  • ustalanie zadań i dokonywanie podziału pomiędzy stanowiska pracy, w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie,
  • nadzór nad aktualizacją przyjętych w MOPR przepisów i procesów w ramach  realizowanych przez Dział zadań,
  • organizowanie pracy w celu zapewnienia terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia czynności z zakresu zadań realizowanych przez Dział i Zespół,
  • przygotowanie danych do sprawozdań w zakresie realizacji planów zadań,
  • zatwierdzanie pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych,
  • przygotowanie materiałów źródłowych do Wieloletniej Prognozy Finansowej we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ośrodka, harmonogramów ich realizacji,
  • przygotowywanie założeń do planów budżetu w zakresie realizowanym przez Dział Organizacyjny,
  • przygotowywanie założeń do Wieloletniej Prognozy Budżetowej w zakresie realizowanym przez Dział Organizacyjny (inwestycje, remonty, ulepszenia, zakupy wyposażenia),
  • koordynowanie działań związanych z promocją (przygotowywanie zestawień planowanych działań promocyjnych, kontakty z UMP w tym zakresie)
  • obsługa aplikacji Edytorów Aktów Prawnych,
  • przygotowywanie propozycji wewnętrznych procedur i instrukcji,
  • nadzorowanie przygotowywania materiałów dotyczących potrzeb w zakresie planowania zamówień publicznych organizowanych przez MOPR,
  • nadzorowanie przygotowywania dokumentacji dotyczącej procedur przetargowych przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych realizowanych na rzecz MOPR przez Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu,
  • nadzorowanie przygotowywania dokumentacji i realizacja zakupów oraz zamówień w zakresie usług, dostaw i robót handlowych wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • analiza merytoryczna dokumentów związanych z zawieraniem umów lub sporządzaniem projektów dokumentów do umów,
  • monitorowanie wykonania budżetu w zakresie zadań realizowanych przez Zespół,
  • analiza dokumentów księgowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych dotyczących procedur przeprowadzanych na rzecz MOPR,
  • nadzorowanie spraw związanych ze sprawowaniem pogrzebów, poprzez zlecanie usług pogrzebowych, weryfikację otrzymanych faktur oraz w przypadku osób ubezpieczonych przygotowanie dokumentacji dla ZUS,
  • administrowanie programem komputerowym służącym do realizacji zamówień, w tym także wprowadzanie danych wynikających z poszczególnych procedur do systemu komputerowego,
  • nadzorowanie obsługi Projektów w zakresie spraw realizowanych przez stanowisko ds. zamówień publicznych i administracyjno - gospodarczych w Zespole ds. Zamówień publicznych i Administracyjno - Gospodarczych.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, administracja, ekonomia,
  • 5 lat stażu pracy,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i  zespołu pracowników,
  • umiejętność skutecznego motywowania pracowników,
  • umiejętność sprawowania kontroli nad pracą zespołu,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji,
  • umiejętność działania w warunkach zmian,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • wiedza z zakresu Kodeksu Pracy, Ustawy o Pomocy społecznej,
  • umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu Kodeksu Pracy, Ustawy o Pomocy Społecznej,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word i Excel,
  • umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • umiejętność zastosowania przepisów z Ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • wysoki poziom zaangażowania, wysokie poczucie odpowiedzialności, samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań, etyka zawodowa, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta zewnętrznego i wewnętrznego, otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  • ukończone studia podyplomowe w zakresie Prawa zamówień publicznych, zarządzania zasobami ludzkimi,
  • ukończone kursy z zakresu stosowania Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, budowania zespołu pracowników, negocjacji i mediacji,
  • 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołami ludzkimi
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • wiedza o metodach zarządzania pozwalająca na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR,
  • asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów)
  • Dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy (kopie świadectw pracy)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
  • praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach (brak windy) i może zaistnieć potrzeba wyjazdów służbowych.

Informacje dodatkowe:

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-47-2014.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2014-10-27 13:39