Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2014-09-18
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.8.2014
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa o pracę

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-10-14

Zakres podstawowych czynności

-    wykonywanie prac związanych z porządkowaniem, wypożyczaniem i przyjmowaniem akt ze składnicy akt,

-    wysyłka korespondencji zgodnie z obowiązującymi procesami i instrukcjami,

-    terminowa rejestracja poczty przychodzącej w programie komputerowym zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną,

-    udział w obiegu dokumentów wewnątrz instytucji zgodnie z obowiązującymi  procesami i instrukcjami,

-     przekazywanie dokumentacji oraz korespondencji do instytucji współpracujących z Centrum na terenie miasta Poznań.

Wymagania obowiązkowe

-    Wykształcenie średnie (administracyjne, ogólnokształcące).

-    Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z obsługą kancelaryjną (minimum 12 miesięcy).

-    Znajomość przepisów prawa:

-    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego,

-    Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,

-    Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych,

-    Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych,

-    Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.

-    Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.

-    Umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole.

-    Umiejętność pracy pod presją czasu.

-    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

-    Wykształcenie wyższe (prawo, administracja, komunikacja społeczna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub inne pokrewne).

-    Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku pracownika samorządowego  (minimum 6 miesięcy).

Wymagane dokumenty

-    Życiorys (CV).

-    List motywacyjny.

-    Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).

-    Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).

-    Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

-    Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

-    Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).

-    Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

-    Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta oraz wyjściami służbowymi (przekazywanie dokumentacji oraz korespondencji do instytucji współpracujących z Centrum).

Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych): 

-    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

Inne:

Proces rekrutacji obejmuje:

I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.

 II etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych.

III etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru DOA.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru DOA (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2014-10-14 08:32