Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej
Data publikacji: 2014-09-18
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.8.2014
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej
Informacje dodatkowe: pełen etat, umowa o pracę
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-10-14
Zakres podstawowych czynności
- wykonywanie prac związanych z porządkowaniem, wypożyczaniem i przyjmowaniem akt ze składnicy akt,
- wysyłka korespondencji zgodnie z obowiązującymi procesami i instrukcjami,
- terminowa rejestracja poczty przychodzącej w programie komputerowym zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną,
- udział w obiegu dokumentów wewnątrz instytucji zgodnie z obowiązującymi procesami i instrukcjami,
- przekazywanie dokumentacji oraz korespondencji do instytucji współpracujących z Centrum na terenie miasta Poznań.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie (administracyjne, ogólnokształcące).
- Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z obsługą kancelaryjną (minimum 12 miesięcy).
- Znajomość przepisów prawa:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych,
- Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych,
- Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.
- Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.
- Umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe (prawo, administracja, komunikacja społeczna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub inne pokrewne).
- Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku pracownika samorządowego (minimum 6 miesięcy).
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie).
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta oraz wyjściami służbowymi (przekazywanie dokumentacji oraz korespondencji do instytucji współpracujących z Centrum).
Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych):
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
Inne:
Proces rekrutacji obejmuje:
I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.
II etap: Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych.
III etap: Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru DOA.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru DOA (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2014-10-14 08:32