Oferta: ds. realizacji świadczeń

Data publikacji: 2016-04-27
Nr ref.: PCŚ-VI.11200.6.2016
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: 1 stanowisko pracy, pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-05-20

Zakres podstawowych czynności

-    Terminowe sporządzanie harmonogramów i list wypłat.

-    Staranne, sumienne, bezstronne i zgodne z prawem prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją wypłat świadczeń.

-    Realizacja przelewów na podstawie przygotowanych list wypłat  oraz przygotowywanie do ponownej wysyłki świadczeń nieodebranych w terminie.

-    Przygotowywanie korespondencji w zakresie wypłaty świadczeń.

-    Udzielenie klientom informacji na temat wypłat świadczeń.

-    Wprowadzanie zmian do programu w zakresie: form płatności deklarowanych przez klientów, sporządzanie korekt błędnych numerów kont, kwot potrąceń z tytułu nienależnie pobranych świadczeń.

Wymagania obowiązkowe

-    Wykształcenie średnie.

-    Doświadczenie zawodowe: w obszarze ekonomicznym- księgowanie wypłat, sporządzanie listy wypłat  (minimum 12 miesięcy).

-    Wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu tworzenia harmonogramów, sporządzania list wypłat.

-    Bardzo dobra umiejętność obsługi klienta i rozwiązywania problemów.

-    Umiejętność myślenia analitycznego.

-    Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.

-    Samodzielność, rzetelność, efektywne zarządzanie czasem, umiejętność radzenia sobie ze stresem.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

-    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

-    Ustawa z dnia 11 lutego 2016r. - o pomocy państwa w wychowaniu dzieci.

-    Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych.

-    Ustawa z dnia 4 kwietnia 2014r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów.

-    Ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.

-    Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.

oraz akty wykonawcze do wyżej wskazanych ustaw.

-    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

-    Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: bankowość, ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne.

-    Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej  (minimum 6 miesięcy).

-    Znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009.

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce:

  • Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych.
  • Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.
  • Ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.
  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.

Wymagane dokumenty

-    Życiorys (CV)

-    List motywacyjny

-    Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)

-    Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)

-    Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

-    Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 poz.1202)

Inne informacje:

Proces rekrutacji obejmuje:

I etap: Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.

II etap:  Test kwalifikacyjny dotyczący znajomości przepisów wskazanych  w wymaganiach niezbędnych.

III etap:  Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru oraz test praktyczny z obsługi komputera.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

-    Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo (podjazd do budynku, w budynku znajduje się winda).

-    Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

-    Praca na stanowisku związana jest z obsługą klienta.

-    Pracodawca realizuje wewnętrzny projekt "Poznańskie Centrum Świadczeń - Pracodawca przyjazny niepełnosprawnym" zgodny z Poznańskim Programem Integracji i Aktywizacji zawodowej osób
z niepełnosprawnościami na lata 2016-2020.

-    Pracodawca przyjazny rodzinie.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych):

-    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Informacja o wyniku naboru

info_wyniki_rs_2.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru na stanowisko ds. realizacji świadczeń (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2016-05-20 09:01