Oferta: ds. realizacji świadczeń rodzinnych i pomocy materialnej

Data publikacji: 2014-04-16
Nr ref.: PCŚ-XI.11200.1.2014
Jednostka: Poznańskie Centrum Świadczeń
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń rodzinnych i pomocy materialnej
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-05-09

Zakres podstawowych czynności

-    Prowadzenie akt sprawy oraz sporządzanie projektów decyzji administracyjnych i korespondencji z zakresu świadczeń rodzinnych.

-    Udzielanie klientom informacji na temat świadczeń i procedur ich pozyskiwania w zakresie realizowanych zadań.

-    Uzupełnianie bazy danych w zakresie realizowanych zadań.

Wymagania obowiązkowe

-    Wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym, administracyjnym.

-    Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z dokumentacją (minimum 1 rok).

-    Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z realizacją zadań wymagających znajomości i zastosowania
w praktyce ustawy o świadczeniach rodzinnych (min. 6 miesięcy).

-    Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce: ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych, ustawa z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.

-    Umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w Zespole.

-    Umiejętność pracy pod presją czasu.

-    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

-    Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo, administracja, ekonomia.

-    Doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika samorządowego  (minimum 6 miesięcy).

-    Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego.

Wymagane dokumenty

-    Życiorys (CV)

-    List motywacyjny

-    Dokumenty poświadczające wykształcenie (kopie)

-    Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie)

-    Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

-    Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458 z późn. zm.). 

Inne informacje:

Informacja dotycząca wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych): W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.

Proces rekrutacji obejmuje:

I etap:

-    Analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności profilu kandydata z wymaganiami niezbędnymi określonymi w ogłoszeniu o naborze.

II etap:

-    Test kwalifikacyjny dotyczącej znajomości przepisów wskazanych  w wymaganiach niezbędnych.

III etap:

-    Rozmowę kwalifikacyjną przed komisją ds. naboru.

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru ŚR.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru ŚR (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Suszek
Data i godzina publikacji: 2014-05-09 09:54