Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA
Data wpływu wniosku do UMP 2021-04-14
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 22042103516
Przedmiot wniosku Dokumenty dot. projektu "Dzieciniec pod Słońcem"
Kategoria rewitalizacja
Znak sprawy KPRM-IX.1431.16.2021
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji kserokopie, wydruki
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat Nie
Sposób rozpatrzenia wniosku udostępniono informację
Data udostępnienia informacji 2021-04-23
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 23042101132

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-05-06 08:05:34.0