Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący BIURO MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW
Data wpływu wniosku do UMP 2022-02-08
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 09022200450
Przedmiot wniosku informacje dot. podjętych działań w sprawie ochrony cmentarza paraf. B. Ciała
Kategoria obiekty zabytkowe
Znak sprawy MKZ-IV.1431.14.2022
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji skany
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat Nie
Sposób rozpatrzenia wniosku udostępniono informację
Data udostępnienia informacji 2022-02-15
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 15022204135

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-04-26 16:05:47.0