Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA
Data wpływu wniosku do UMP 2022-06-20
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 21062200535
Przedmiot wniosku Informacje dot. remontów w ramach Programu Centrum
Kategoria rewitalizacja
Znak sprawy KPRM-IX.1431.18.2022
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji kserokopie, wydruki
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat Nie
Sposób rozpatrzenia wniosku udostępniono informację
Data udostępnienia informacji 2022-07-04
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 04072203550

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-04-26 16:05:48.0