Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący BIURO RADY MIASTA
Data wpływu wniosku do UMP 2022-08-22
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 22082201723
Przedmiot wniosku dot. włączenia cęści gminy Mosina
Kategoria organizacja pracy Urzędu i Rady
Znak sprawy RM-IV.1431.29.2022
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji pisemnie bez załączników
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat Nie
Sposób rozpatrzenia wniosku Udostępniono informację.
Data udostępnienia informacji 2022-08-31
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 31082202738

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-05-08 16:05:44.0