Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący BIURO RADY MIASTA
Data wpływu wniosku do UMP 2022-11-28
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 28112201074
Przedmiot wniosku Wniosek o IP - dot. uchwały krajobrazowej
Kategoria organizacja pracy Urzędu i Rady
Znak sprawy RM-IV.1431.34.2022
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji pisemnie bez załączników
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat Nie
Sposób rozpatrzenia wniosku Systemowe zamknięcie spraw poprzednika przekazanych nowemu pracownikowi.
Data udostępnienia informacji 2023-12-01
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 09122200971

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-05-23 16:06:09.0