Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący BIURO RADY MIASTA
Data wpływu wniosku do UMP 2023-01-30
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 30012303732
Przedmiot wniosku Wniosek IP - skarga na Dyrektora ZSO nr 2
Kategoria organizacja pracy Urzędu i Rady
Znak sprawy RM-IV.1431.5.2023
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji pisemnie bez załączników
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat Nie
Sposób rozpatrzenia wniosku Udostępniono informację.
Data udostępnienia informacji 2023-02-06
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 06022301779

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-05-03 16:06:01.0