Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący WYDZIAŁ INFORMATYKI
Data wpływu wniosku do UMP 2024-01-31
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 31012401018
Przedmiot wniosku IP Dostawa 55 drukarek i 25 skanerów
Kategoria sprzęt informatyczny
Znak sprawy In-I.1431.2.2024
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji kserokopie, wydruki
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat Nie
Sposób rozpatrzenia wniosku
Data udostępnienia informacji
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 01022400772

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2024-05-03 16:06:03.0