Oferta: referent ds. kancelaryjnych

Data publikacji: 2016-11-23
Nr ref.: SMMP.III/1110-15/16
Jednostka: Straż Miejska Miasta Poznania
Stanowisko: referent ds. kancelaryjnych
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-01-15

Zakres podstawowych czynności

Osoba zatrudniona na stanowisku Referenta ds. kancelaryjnych wykonywać będzie m. in. zadania związane z:

  • przyjmowaniem, rejestrowaniem, przedkładaniem do dekretacji Komendanta  korespondencji wpływającej i jej rozdział na właściwe stanowiska w ramach istniejącego systemu informatycznego,
  • przyjmowaniem i rejestrowaniem korespondencji do wysyłki,
  • protokołowaniem odpraw Komendanta z kadrą kierowniczą,
  • powielaniem pism i materiałów.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie: minimum średnie,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, pełnia praw publicznych,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet Microsoft Office lub pakiet Open Office),
  • wysoki poziom umiejętności społecznych,
  • znajomość prawa pocztowego

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe w zakresie prawa i administracji,
  • doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
  • znajomość przepisów prawa pocztowego i KPA,
  • znajomość przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny
  • zaświadczenia, certyfikaty i referencje potwierdzające wymagane w ogłoszeniu kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności wraz z zaznaczonym numerem referencyjnym

Informacja o wyniku naboru

SMMP.III1110-1516.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zamieszczono wyniki naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Janusz Zwierzchowski
Data i godzina publikacji: 2017-01-15 18:51