Oferta: stanowisko : ds. utrzymania dróg

Data publikacji: 2017-12-14
Nr ref.: ZDM/DP/36/2017
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: stanowisko : ds. utrzymania dróg

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-02-20

Zakres podstawowych czynności

  1. Bieżąca ocena stanu technicznego nawierzchni dróg i chodników
  2. Określenie zabiegów bieżącego utrzymania, zlecanie ich wykonania oraz odbiory
  3. Opiniowanie projektów inwestycyjnych oraz określanie warunków prowadzenia robót
  4. Prowadzenie dzienników dróg

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie średnie techniczne z zakresu budownictwa
  2. prawo jazdy kat. B
  3. umiejętność redagowania pism

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe
  2. doświadczenie w pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z utrzymaniem obiektów

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności

Inne informacje:

Warunki pracy:

Praca biurowa i w terenie ; wymaga bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami, wykonawcami i instytucjami.

Miejsce pracy  jest przystosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru

Wynik2017 36.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2018-02-20 08:52