Oferta: zastępca dyrektora ds. inżynierii ruchu
Data publikacji: 2015-04-27
Nr ref.: DP 10/2015
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: zastępca dyrektora ds. inżynierii ruchu
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-06-08
Zakres podstawowych czynności
1) Kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
2) Wytyczanie kierunków rozwoju inżynierii ruchu i sterowania ruchem.
3) Gromadzenie danych i sporządzania informacji o ruchu drogowym, urządzeniach bezpieczeństwa ruchu drogowego, dokonywania oceny stanu warunków i bezpieczeństwa ruchu.
4) Opracowywania projektów planów rzeczowo - finansowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
5) Przygotowywanie warunków wjazdu pojazdów samochodowych w obszar ograniczonej dostępności.
6) Realizowanie polityki parkingowej miasta.
7) Realizacja, utrzymanie i ochrona systemu informacji miejskiej.
8) Wspieranie działań zarządcy ruchu dot. kontroli prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu.
9) Podejmowanie działań w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
10) Czuwanie nad wydatkowaniem środków publicznych na realizację zadań w sposób celowy, oszczędny i terminowy z zachowaniem zasady uzyskania najlepszych efektów.
11) Ocena ryzyka realizowanych procesów.
12) Opracowywanie stosownych sprawozdań.
Wymagania obowiązkowe
1) Wykształcenie wyższe techniczne: budownictwo drogowe, inżynieria ruchu.
2) Znajomość przepisów, m. in. Prawo o ruchu drogowym, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
3) Przynajmniej ośmioletni staż pracy w zakresie zadań inżynierią ruchu (w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym)
4) Umiejętności z zakresu organizacji pracy i kierowania zespołem.
5) Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i asertywność.
6) Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MsOffice oraz środowiska internetowego.
7) Wiedza na temat dotychczasowych działań Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu.
8) Prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe
1) Uprawnienia audytora Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
2) Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego.
3) Znajomość języka obcego.
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności.
Kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami i instytucjami; praca w stanie obciążenia psychicznego (np. wynikające z konieczności podejmowania decyzji i odpowiedzialności za pracę zespołu oraz za realizację zadań),wymaga dyspozycyjności (udział w sesjach Rady Miasta, wyjazdy służbowe), miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2015-06-08 12:02