Oferta: ds. komunikacji społecznej

Data publikacji: 2017-05-30
Nr ref.: ZG-ZKS.11001.7.2017
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. komunikacji społecznej
Informacje dodatkowe: pełny wymiar etatu, umowa o pracę na zastępstwo, pełna treść oferty dostępna pod adresem:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-07-31

Zakres podstawowych czynności

  • Podejmowanie działań związanych z kreowaniem wizerunku jednostki.
  • Administrowanie, współredagowanie, monitorowanie aktualności strony podmiotowej internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej ZGiKM GEOPOZ.
  • Współuczestniczenie w kształtowaniu i realizacji polityki informacyjnej, w tym w promocji projektu unijnego.
  • Podejmowanie działań związanych z obsługą oraz doskonaleniem obsługi klienta.

Wymagania obowiązkowe

  • Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów - nauki społeczne, humanistyczne.
  • Znajomość programów: Corel Draw lub Adobe Photoshop.
  • Doświadczenie na takim samym, bądź podobnym stanowisku.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe - nauki społeczne, humanistyczne.
  • Znajomość zagadnień Public Relations.
  • Wiedza z zakresu promowania projektów unijnych.
  • Umiejętność tworzenia projektów graficznych.
  • Znajomość języka HTML.
  • Kreatywność, umiejętność samodzielnego redagowania tekstów.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Zmysł estetyczny.

Wymagane dokumenty

  • CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  • Oświadczenie o:
    • pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowanej opinii.
  • Kopie: świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy. W przypadku składania aplikacji drogą elektroniczną - istnieje możliwość dołączenia dokumentów w formie załączników, bądź przedstawienia ich podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Zachęcamy do składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, tj. do wypełnienia wniosku on-line na stronie: https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
  • Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
  • Przewaga wysiłku umysłowego.
  • Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta z materiałów biurowych.

Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 6%.

Aplikacje przesyłane tradycyjną pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ, winny zawierać numer referencyjny. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki.

Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wymagane, wiąże się z koniecznością wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.

Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.geopoz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20. 

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

Info_o_wyniku_naboru_ds_komunikacji_spolecznej2.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Grendel
Data i godzina publikacji: 2017-07-31 15:34