Oferta: ds. obsługi klienta i informacji

Data publikacji: 2019-12-03
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.12.2019
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. obsługi klienta i informacji
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na czas określony, pełny wymiar czasu pracy

Data rozstrzygnięcia oferty

2020-01-02

Zakres podstawowych czynności

· Realizowanie obsługi kancelaryjnej Zarządu
    - przyjmowanie, dekretowanie i rejestrowanie korespondencji
    - obsługiwanie faksu, poczty elektronicznej, elektronicznej skrzynki
      podawczej i odbiorczej oraz elektronicznych formularzy
   - wysyłanie i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek
· Obsługiwanie informacji telefonicznej Zarządu
· Dystrybuowanie prasy i czasopism w Zarządzie
· Zaopatrywanie pracowników Zarządu w bilety komunikacji miejskiej
· Powiadamianie stanowisk funkcyjnych i komórek organizacyjnych o zmianie
  danych kontrahenta
· Przekazywanie korespondencji według właściwości
· Obsługiwanie punktu informacyjnego w Sali Obsługi Klienta
    - udzielanie informacji klientom w zakresie niezbędnym do załatwienia
       sprawy
   - udzielanie pomocy osobom ze szczególnymi potrzebami
· Dbanie o wizerunek Sali Obsługi Klienta
   - przygotowania Sali do otwarcia
   - utrzymywanie porządku w poczekalni
   - zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości

Wymagania obowiązkowe

· pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw
  publicznych
· brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
· nieposzlakowana opinia
· wykształcenie wyższe humanistyczne - archiwistyka, lub wyższe ekonomiczne - nauki o zarządzaniu
  lub wyższe - nauki o administracji
· doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
· znajomość instrukcji kancelaryjnej
· wiedza nt. metod i technik sprawnej obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

wykształcenie wyższe drugiego stopnia
· umiejętność obsługi klienta
· kursy lub szkolenia z zakresu: Obsługi klienta,

· kursy lub szkolenia z zakresu: Komunikacji werbalnej i niewerbalnej
· znajomość systemów klasy ezd
· komunikatywność

Wymagane dokumenty

Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych
drogą elektroniczną (www. geopoz.pl)
1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:
· informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia -
formularz dostępny przy ogłoszeniu
· kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane
na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki
prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej
· oraz patrz pkt 4
Zwracamy uwagę, że skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego
wymaga od kandydata podania adresu mailowego. Dana ta jest niezbędna do
obsługi procesu rekrutacyjnego. W przypadku braku zgody na podanie adresu
mailowego prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych tradycyjną pocztą
lub złożenie w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.

2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania
w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.
W przypadku aplikacji przekazywanych drogą tradycyjną kandydat jest obowiązany
złożyć następujące dokumenty:
· CV - imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania, dane
kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia dot.
wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii
· kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane
na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do aplikacji jako załączniki
prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej oraz patrz pkt 4

(podstawa prawna żądania danych: Kodeks pracy art. 22 (1) par. 1,2,4 i 5 oraz
ustawa o pracownikach samorządowych)
3. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż ww. wymaga
zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści "Na
podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji
i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu
przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko
pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt
11 RODO".
4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się
w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.

Inne informacje:

Warunki pracy
· Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym
  w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
· Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
· Praca z przewagą wysiłku umysłowego.
· Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz
  wielokondygnacyjnego budynku.
· Uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych
Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest
niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile
znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

5. Uwaga: O pracę na ww. stanowisku poza obywatelami polskimi mogą ubiegać
się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na
podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej.
Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona jeżeli
posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym
w przepisach o służbie cywilnej.
Wówczas do aplikacji dołącza się również oświadczenie o treści:
"Oświadczam, że posiadam obywatelstwo innego niż Polska państwa
Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na
podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa
wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiadam znajomość języka
polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o
służbie cywilnej". Stosowny dokument przedstawiany jest na rozmowie kwalifikacyjnej
Informacje uzupełniające
Dokumenty przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sala Obsługi Klienta,
winny zawierać wymienione wyżej dokumenty wraz z podaniem numeru ref.
ZG-ZKS.11000.12.2019. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do
naszej jednostki.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (www.geopoz.pl i http://bip.poznan.pl/bip/oferty-pracy/)
oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul.
Gronowej 20.
Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Oferty
pracy - Oferty bieżące.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko
na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wyniku naboru stan. ds. obsługi klienta i informacji_ 12_2019 (78,2 KB).pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie www. geopoz.pl w zakładce Oferty
pracy - Oferty bieżące.

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2020-01-02 11:06