Oferta: ds. postępowań ewidencyjnych

Data publikacji: 2019-10-25
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.10.2019
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. postępowań ewidencyjnych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na pełen etat, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-12-02

Zakres podstawowych czynności

· Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących aktualizacji ewidencji
  gruntów i budynków w zakresie:
    o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie opracowań
      geodezyjnych, decyzji ostatecznych, prawomocnych orzeczeń sądowych
   o wykazania władającego na zasadach samoistnego posiadania
   o wykazania umów dzierżawy
   o ujawnienia samodzielnych lokali nie stanowiących odrębnych
      nieruchomości
  o aktualizacji danych o lokalach
· Zgłaszanie zmian danych ewidencji gruntów i budynków wynikających
  z aktów normatywnych
· Prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących podstaw
i poprawności wpisów w ewidencji gruntów i budynków
· Prowadzenie ewidencji i rejestrów związanych z realizowanymi zadaniami

Wymagania obowiązkowe

· pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw
  publicznych
· brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
· nieposzlakowana opinia
· obywatelstwo polskie
· wykształcenie wyższe pierwszego stopnia
· umiejętność poprawnego redagowania pism
· umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office
· znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzenia
  w sprawie ewidencji gruntów i budynków

Wymagania dodatkowe

· wykształcenie wyższe kierunek/ specjalność geodezja i kartografia bądź prawo
  albo administracja
· co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
· umiejętność obsługi klienta
· umiejętność pracy w zespole
· sumienność
· komunikatywność

Wymagane dokumenty

Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych
drogą elektroniczną.
1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:
· informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia -
  formularz dostępny przy ogłoszeniu
· kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
  oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane
 na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki
 prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej
· oraz patrz pkt 4
Zwracamy uwagę, że skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego
wymaga od kandydata podania adresu mailowego. Dana ta jest niezbędna do
obsługi procesu rekrutacyjnego. W przypadku braku zgody na podanie adresu
mailowego prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych tradycyjną pocztą
lub złożenie w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.
2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania
w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.
W przypadku aplikacji przekazywanych drogą tradycyjną kandydat jest obowiązany
złożyć następujące dokumenty:
· CV - imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania, dane
   kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia dot.
   wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
   i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności
   za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
   przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. obywatelstwa polskiego
  i nieposzlakowanej opinii
· kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
  oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane
  na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do aplikacji jako załączniki
  prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.

· oraz patrz pkt 4
(podstawa prawna żądania danych: Kodeks pracy art. 22 (1) par. 1,2,4 i 5 oraz
ustawa o pracownikach samorządowych)
3. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż ww. wymaga
zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści "Na
podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji
i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu
przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko
pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt
11 RODO".
4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się
w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.

Inne informacje:

Warunki pracy
· Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku
  wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób
  niepełnosprawnych).
· Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
· Przewaga wysiłku umysłowego.
· Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się
  wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku
· Podczas pracy wykorzystuje się komputer LCD, obsługuje drukarkę
  telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta z materiałów biurowych.
Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest
niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile
znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

Informacje uzupełniające
Dokumenty przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sala Obsługi Klienta,
winny zawierać wymienione wyżej dokumenty wraz z podaniem numeru ref.
ZG-ZKS.11000.10.2019. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do
naszej jednostki.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (www.geopoz.pl i http://bip.poznan.pl/bip/oferty-pracy/)
oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul.
Gronowej 20.
Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Oferty
pracy - Oferty bieżące.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko
na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wyniku naboru _stan_ds_postępowań_ewidencyjnych_nr_ref_10_2019 (120KB).pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2019-12-02 16:20