Oferta: ds. zamówień publicznych
Data publikacji: 2018-11-30
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.14.2018
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na pełen etat, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-01-21
Zakres podstawowych czynności
▪ Planowanie, prowadzenie, bieżące organizowanie i koordynowanie spraw w zakresie:
a) ustalania źródeł zaopatrzenia oraz wykonawców robót i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi do niej aktami wykonawczymi oraz stosownymi przepisami wewnętrznymi obowiązującymi w ZGiKM GEOPOZ, w tym:
- prowadzenie rejestrów zamówień publicznych zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Jednolitym rzeczowym wykazem akt
- ocena wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego pod względem konieczności stosowania do danego zamówienia ustawy Prawo zamówień publicznych i jeżeli zachodzi potrzeba określenie trybu udzielenia zamówienia oraz czuwanie nad przestrzeganiem zasad i form postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tym trybie
- opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia - parafowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub zaproszeń do udziału w postępowaniu przed przekazaniem do zatwierdzenia Dyrektorowi lub osobom przez niego upoważnionym
- przygotowywanie i udzielanie pisemnych wyjaśnień do SIWZ
- udział w pracach dotyczących oceny ofert w zakresie spełniania przez wykonawców warunków określonych w SIWZ oraz zgodnie z kryteriami wyboru określonymi w SIWZ
- wykonywanie czynności związanych z wniesionymi informacjami lub odwołaniami w związku z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,
- ostateczne przygotowywanie umowy do jej podpisania przez wybranego wykonawcę oraz przekazanie zawartej umowy do realizacji w komórce merytorycznej
- prowadzenie wymaganej sprawozdawczości
b) doradztwo i bieżące udzielanie informacji pracownikom Zarządu oraz gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych c) wykonywanie zaleceń pokontrolnych d) monitorowanie, aktualizacja oraz dokonywanie zmian w BIP, w zakresie zamówień publicznych
Wymagania obowiązkowe
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie wyższe kierunek/specjalność prawo, administracja, ekonomia,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie realizacji zamówień publicznych - znajomość aktualnych przepisów Prawa Zamówień Publicznych
- umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office
Wymagania dodatkowe
studia podyplomowe lub szkolenia lub kursy - w zakresie zamówień publicznych
- umiejętność wystąpień publicznych
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność prowadzenia negocjacji
- umiejętność współpracy z ludźmi
- asertywność
Wymagane dokumenty
Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. 1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:
- informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu - kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej - oraz patrz pkt 4
Zwracamy uwagę, że skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego wymaga od kandydata podania adresu mailowego. Dana ta jest niezbędna do obsługi procesu rekrutacyjnego. W przypadku braku zgody na podanie adresu mailowego prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych tradycyjną pocztą lub złożenie w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.
2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ. W przypadku aplikacji przekazywanych drogą tradycyjną kandydat jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
- CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii - kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
(podstawa prawna żądania danych: Kodeks pracy art. 22.1 par. 1 i 3 oraz ustawa o pracownikach samorządowych)
3. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż ww. wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO".
4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Inne informacje:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
- Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
- Praca z przewagą wysiłku umysłowego.
- Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku.
- Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta z materiałów biurowych.
Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku 14_2018 (117 KB).pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Oferty pracy - Oferty bieżące
Metryczka
Opis zmian: Informacja o Wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2019-01-21 16:29