Oferta: informatyk

Data publikacji: 2019-04-25
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.4.2019
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: informatyk
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na pełen etat, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

Data rozstrzygnięcia oferty

2019-05-28

Zakres podstawowych czynności

- administrowanie i zarządzanie pracą SI,
- obsługa techniczna w zakresie instalacji sprzętu komputerowego i osprzętu sieciowego,
- współuczestniczenie w zakresie usuwaniu awarii oraz serwisu technicznego,
- instalacja i aktualizacja oprogramowania sieciowego, narzędziowego i aplikacyjnego
- zapewnienie wsparcia technicznego wszystkim użytkownikom SI
- kontrola legalności użytkowanego oprogramowania
- zapewnienie bezpieczeństwa danych w systemach informatycznych, w tym danych osobowych
- instruktaż i doradztwo w zakresie wdrożonych aplikacji
- przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,

Wymagania obowiązkowe

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie wyższe nauki ścisłe
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku informatyka lub pokrewnym, w tym co najmniej 2- letnie doświadczenie związane z administrowaniem systemami typu SAN i co najmniej 2- letnie doświadczenie w pracy z systemami wirtualizacyjnymi
- znajomość działania sprzętu komputerowego i osprzętu sieciowego
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z budową sieci
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (umożliwiającym korzystanie z dokumentacji informatycznej)

Wymagania dodatkowe

- wykształcenie wyższe magisterskie kierunek/specjalność informatyka
- kursy i szkolenia specjalistyczne w dziedzinie administrowania siecią, certyfikaty systemów operacyjnych, systemów serwerowych, programów narzędziowych
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej
- znajomość sieciowych systemów operacyjnych MS Windows
- znajomość programówo archiwizujących
- komunikatywność
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność współpracy z ludźmi
- asertywność

Wymagane dokumenty

Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty: - informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu - kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej - oraz patrz pkt 4 Zwracamy uwagę, że skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego wymaga od kandydata podania adresu mailowego. Dana ta jest niezbędna do obsługi procesu rekrutacyjnego. W przypadku braku zgody na podanie adresu mailowego prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych tradycyjną pocztą lub złożenie w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.
2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.
W przypadku aplikacji przekazywanych drogą tradycyjną kandydat jest obowiązany złożyć następujące dokumenty: - CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii - kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy. (podstawa prawna żądania danych: Kodeks pracy art. 22.1 par. 1 i 3 oraz ustawa o pracownikach samorządowych)
3. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż ww. wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO".
4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Inne informacje:

Warunki pracy
- Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym
w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
- Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
- Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje
serwerownie (dostęp bez windy - piwnica) drukarki, telefony, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta z materiałów biurowych.
- Praca z przewagą wysiłku umysłowego.
- Wymagana jest sprawność ruchowa pozwalająca na swobodne przemieszczanie się oraz realizację czynności związanych z obsługą IT (przemieszczanie oraz montaż/demontaż urządzeń IT)
- Charakter wykonywanych czynności wymaga:
- przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku (dostęp do piwnicy bez windy)
-lekkiego wysiłku fizycznego (przemieszczanie oraz montaż/demontaż urządzeń IT)
Informacje dodatkowe

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

Informacje uzupełniające
Dokumenty przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sala Obsługi Klienta, winny zawierać wymienione wyżej dokumenty wraz z podaniem numeru ref.
ZG-ZKS.11000.4.2019. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.geopoz.pl i http://bip.poznan.pl/bip/oferty-pracy/)
oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Oferty pracy - Oferty bieżące.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o Wynikach naboru_Informatyk_nr_ref_4_2019 (76,9 KB).pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: InformCJA O WYNIKU NABORU (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2019-05-28 10:45