Oferta: ds. postępowań geodezyjnych

Data publikacji: 2018-08-06
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.6.2018
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. postępowań geodezyjnych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na pełen etat, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-08-31

Zakres podstawowych czynności

  • Prowadzenie  postępowań administracyjnych, z urzędu i na wniosek w sprawach:

        - egzekwowania obowiązku nałożonego ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie zgłaszania przez właścicieli zmian danych ewidencji gruntów i budynków, przedkładania opracowań geodezyjnych i innych dokumentów stanowiących podstawę zmian,

- zgłoszonych zarzutów do danych ustalonych w wyniku modernizacji ewidencji gruntów i budynków,

- włączenia wyników prac geodezyjnych lub prac kartograficznych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,

- opłat za udostępnione materiały,

- wyłączenia z geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu danych o sieciach uzbrojenia terenu,

- klasyfikacji gleboznawczej gruntów;

  • zlecanie opracowań geodezyjnych w ramach wykonania zastępczego;
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących podstaw i  poprawności  danych zasobu, a w uzasadnionych przypadkach pozyskiwanie dodatkowych dokumentów/informacji w celu  poprawy i uzupełnienia danych;
  • prowadzenie okresowej weryfikacji danych ewidencji gruntów i  budynków w zakresie zgodności danych z podstawą wpisów, jak też zgodności treści mapy ewidencyjneji ze stanem faktycznym w terenie 
  • współuczestnictwo w pracach dotyczących rozwoju systemu teleinformatycznego do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  • przygotowywanie dokumentacji do przetargu i prace związane z  nadzorem nad przebiegiem prac wykonywanych przez wyłonionego wykonawcę.  

Wymagania obowiązkowe

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • wykształcenie wyższe kierunek lub specjalność: geodezja  i kartografia  lub wykształcenie średnie geodezyjne z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym
  • umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej lub w administracji publicznej, lub jako wykonawca prac geodezyjnych
  • znajomość  ustawy Prawo geodezyjne
  • komunikatywność
  • skrupulatność
  • odpowiedzialność
  • umiejętność współpracy w zespole
  • przestrzeganie etyki zawodowej

Wymagane dokumenty

Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:

  • informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu
  • kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.
  • oraz patrz pkt 4

Zwracamy uwagę, że skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego  wymaga od kandydata  podania adresu mailowego. Dana ta jest niezbędna do obsługi procesu rekrutacyjnego. W przypadku braku zgody na podanie adresu mailowego prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych  tradycyjną pocztą lub złożenie w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.

2. W przypadku aplikacji przekazywanych drogą tradycyjną kandydat jest obowiązany złożyć następujące dokumenty:

  • CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
    i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności
    za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii
  • kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.

(-podstawa prawna żądania danych: KP art. 22 1 §1 i 3 oraz ustawa o pracownikach samorządowych)

3. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych  osobowych o treści: "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że  wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie  z art. 4 pkt 11 RODO". 

4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Inne informacje:

Warunki pracy

  • Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
  • Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
  • Praca z przewagą wysiłku umysłowego.
  • Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku.
  • Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta  z materiałów biurowych.

Informacje dodatkowe

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

Oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • opiekę medyczną
  • ruchomy czas pracy
  • dobrą atmosferę w zespole

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru stan. ds. postepowań geodezyjnych 6_2018.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO, iż:

1. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy.

2. Podstawę prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych stanowi realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz Pana/Pani zgoda, w przypadku podania danych wykraczających poza wskazany w wymienionych przepisach  zakres (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania.
4. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, z siedzibą przy ul. Gronowej 20, 61-655 w Poznaniu.
5. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować drogą mailową na adres: iod@geopoz.poznan.pl lub pisemnie na adres: ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań.
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym ustawy o pracownikach samorządowych.

Nieodebrane  dokumenty poświadczające przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia w formie papierowej zostaną komisyjnie zniszczone, a w formie elektronicznej usunięte/zanonimizowane, po upływie jednego miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w BIP, z wyłączeniem dokumentacji kandydatów wpisanych do Protokołu z przeprowadzonego naboru, których dokumentacja zostanie zniszczona po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata.

 7. Pana/Pani dane osobowe będą udostępniane wyłącznie uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa, w tym Urzędowi Miasta Poznania w celu publikacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej danych dot. wybranego kandydata w zakresie imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania.
8. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

9. W przypadku przetwarzania Pana/Pani danych osobowych na podstawie udzielonej zgody - przysługuje Panu/Pani prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga złożenia
w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy: kadry@geopoz.poznan.pl.

10.Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO.

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2018-08-31 17:05