Oferta: ds. postępowań geodezyjnych
Data publikacji: 2018-08-06
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.6.2018
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. postępowań geodezyjnych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na pełen etat, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-08-31
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie postępowań administracyjnych, z urzędu i na wniosek w sprawach:
- egzekwowania obowiązku nałożonego ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie zgłaszania przez właścicieli zmian danych ewidencji gruntów i budynków, przedkładania opracowań geodezyjnych i innych dokumentów stanowiących podstawę zmian,
- zgłoszonych zarzutów do danych ustalonych w wyniku modernizacji ewidencji gruntów i budynków,
- włączenia wyników prac geodezyjnych lub prac kartograficznych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- opłat za udostępnione materiały,
- wyłączenia z geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu danych o sieciach uzbrojenia terenu,
- klasyfikacji gleboznawczej gruntów;
- zlecanie opracowań geodezyjnych w ramach wykonania zastępczego;
- prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących podstaw i poprawności danych zasobu, a w uzasadnionych przypadkach pozyskiwanie dodatkowych dokumentów/informacji w celu poprawy i uzupełnienia danych;
- prowadzenie okresowej weryfikacji danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie zgodności danych z podstawą wpisów, jak też zgodności treści mapy ewidencyjneji ze stanem faktycznym w terenie
- współuczestnictwo w pracach dotyczących rozwoju systemu teleinformatycznego do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- przygotowywanie dokumentacji do przetargu i prace związane z nadzorem nad przebiegiem prac wykonywanych przez wyłonionego wykonawcę.
Wymagania obowiązkowe
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie wyższe kierunek lub specjalność: geodezja i kartografia lub wykształcenie średnie geodezyjne z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym
- umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej lub w administracji publicznej, lub jako wykonawca prac geodezyjnych
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne
- komunikatywność
- skrupulatność
- odpowiedzialność
- umiejętność współpracy w zespole
- przestrzeganie etyki zawodowej
Wymagane dokumenty
Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:
- informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu
- kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.
- oraz patrz pkt 4
Zwracamy uwagę, że skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego wymaga od kandydata podania adresu mailowego. Dana ta jest niezbędna do obsługi procesu rekrutacyjnego. W przypadku braku zgody na podanie adresu mailowego prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych tradycyjną pocztą lub złożenie w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.
2. W przypadku aplikacji przekazywanych drogą tradycyjną kandydat jest obowiązany złożyć następujące dokumenty:
- CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii - kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
(-podstawa prawna żądania danych: KP art. 22 1 §1 i 3 oraz ustawa o pracownikach samorządowych)
3. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO".
4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Inne informacje:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
- Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
- Praca z przewagą wysiłku umysłowego.
- Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku.
- Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta z materiałów biurowych.
Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Oferujemy
- pracę w stabilnej firmie
- możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet świadczeń socjalnych
- opiekę medyczną
- ruchomy czas pracy
- dobrą atmosferę w zespole
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru stan. ds. postepowań geodezyjnych 6_2018.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO, iż:
1. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
2. Podstawę prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych stanowi realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz Pana/Pani zgoda, w przypadku podania danych wykraczających poza wskazany w wymienionych przepisach zakres (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania.
4. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, z siedzibą przy ul. Gronowej 20, 61-655 w Poznaniu.
5. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować drogą mailową na adres: iod@geopoz.poznan.pl lub pisemnie na adres: ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań.
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym ustawy o pracownikach samorządowych.
Nieodebrane dokumenty poświadczające przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia w formie papierowej zostaną komisyjnie zniszczone, a w formie elektronicznej usunięte/zanonimizowane, po upływie jednego miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w BIP, z wyłączeniem dokumentacji kandydatów wpisanych do Protokołu z przeprowadzonego naboru, których dokumentacja zostanie zniszczona po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata.
7. Pana/Pani dane osobowe będą udostępniane wyłącznie uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa, w tym Urzędowi Miasta Poznania w celu publikacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej danych dot. wybranego kandydata w zakresie imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania.
8. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
9. W przypadku przetwarzania Pana/Pani danych osobowych na podstawie udzielonej zgody - przysługuje Panu/Pani prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga złożenia
w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy: kadry@geopoz.poznan.pl.
10.Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO.
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2018-08-31 17:05