Oferta: ds. udostępniania danych opisowych

Data publikacji: 2018-10-29
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.11.2018
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. udostępniania danych opisowych
Informacje dodatkowe: pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195, zatrudnienie umowa o pracę, wymiar czasu pracy niepełny - 1/2 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-11-26

Zakres podstawowych czynności

Udostępnianie materiałów i dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego, w szczególności:

  • udostępnianie dokumentów z ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) przeznaczonych do dokonywania wpisów w księgach wieczystych, do celów prawnych oraz informacyjnych,
  • udostępnianie materiałów z ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości)

w tym:

- wystawianie "Dokumentów Obliczenia Opłaty" oraz "Licencji"

- wysyłanie korespondencji

- obsługa klienta zewnętrznego na Sali Obsługi Klienta (na polecenie

  przełożonego)

Wymagania obowiązkowe

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

     z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • nieposzlakowana opinia
  • obywatelstwo polskie
  • wykształcenie średnie geodezyjne z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym (staż/praca w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego lub/i
    w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej)

       lub

       wyższe z co najmniej 2-letnim doświadczeniem - staż/praca w

       jednostkach wykonawstwa geodezyjnego lub/i w ośrodku dokumentacji

       geodezyjnej i kartograficznej)

  • umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe geodezyjne
  • uprawnienia zawodowe w zakresie 1,2
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
  • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków
  • umiejętność redagowania pism 
  • przestrzeganie etyki zawodowej
  • rzetelność
  • obowiązkowość
  • komunikatywność
  • umiejętność współpracy w zespole

Wymagane dokumenty

Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:

  • informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu
  • kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.
  • oraz patrz pkt 4

Zwracamy uwagę, że skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego  wymaga od kandydata  podania adresu mailowego. Dana ta jest niezbędna do obsługi procesu rekrutacyjnego. W przypadku braku zgody na podanie adresu mailowego prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych  tradycyjną pocztą lub złożenie w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.

2. W przypadku aplikacji przekazywanych drogą tradycyjną kandydat jest obowiązany złożyć następujące dokumenty:

  • CV - imię (imiona) i nazwisko,  datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
    i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności
    za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii i obywatelstwa polskiego,
  • kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.

  (-podstawa prawna żądania danych: KP art. 22 1 §1 i 3 oraz ustawa o pracownikach samorządowych)

3. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione
wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych  osobowych o treści: "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że  wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie  z art. 4 pkt 11 RODO". 

4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Inne informacje:

Warunki pracy

  • Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym
    w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
  • Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
  • Praca z przewagą wysiłku umysłowego.
  • Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz

     wielokondygnacyjnego budynku.

  • Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje

     drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta  z materiałów

     biurowych.

Informacje dodatkowe

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

Informacje uzupełniające

Dokumenty przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sala Obsługi Klienta, winny zawierać wymienione wyżej dokumenty wraz z podaniem numeru ref.

ZG-ZKS.11000.11.2018. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki.

Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej   (www.geopoz.pl i http://bip.poznan.pl/bip/oferty-pracy/)

oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20. 

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o Wynikach naboru -stan. ds. udostepniania danych opisowych_11_2018(77,2 KB).pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w BIP ZGiKM GEOPOZ, na stronie www.geopoz.pl, zakładce Oferty pracy -  Oferty bieżące

Metryczka

Opis zmian: Informacja o Wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2018-11-26 15:51