Oferta: ds. koordynacji projektów międzynarodowych

Data publikacji: 2012-07-27
Nr ref.: BKP/32/2012
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: ds. koordynacji projektów międzynarodowych
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres ok. 1 roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-08-27

Zakres podstawowych czynności

  • koordynowanie prac wydziałów i jednostek UMP zmierzających do przygotowania i składania wniosków o dofinansowanie z funduszy strukturalnych
  • udział w początkowych działaniach zmierzających do wdrożenia zaakceptowanych projektów
  • prowadzenie doradztwa dla jednostek miejskich w zakresie korzystania z funduszy europejskich
  • prowadzenie spotkań informacyjnych dla jednostek miejskich i wydziałów nt. programów i możliwości korzystania z funduszy unijnych
  • współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy europejskich
  • pozyskiwanie rozwiązań już zastosowanych w projektach finansowanych z funduszy europejskich (transfer najlepszych praktyk) od instytucji krajowych i zagranicznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych i/lub w zakresie koordynowania przedsięwzięć z zakresu współpracy międzynarodowej
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu obszarów interwencji funduszy strukturalnych oraz programów wspólnotowych
  • wiedza z zakresu zarządzania projektem
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność wystąpień publicznych, prowadzenia spotkań, prezentacji i negocjacji

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe i/lub kursy z zakresu pozyskiwania środków ze źródeł UE, zarządzania projektem
  • doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych na projekty, w tym projekty międzynarodowe

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca wymaga dużej mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych, ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami; dostęp do budynku oraz windy dostosowane do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_BKP_32_2012doc.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2012-08-27 14:05