Oferta: ds. projektów

Data publikacji: 2016-11-17
Nr ref.: NW/139/2016
Wydział: Biuro Nadzoru Właścicielskiego
Stanowisko: ds. projektów

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-12-27

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów indywidualnych rozwiązań w zakresie realizacji zadań związanych z przystępowaniem do spółek i występowaniem Miasta ze spółek, obrotem akcjami i udziałami, podwyższeniem lub obniżeniem kapitału oraz likwidacją i przekształceniem spółek
  • opracowywanie założeń organizacyjno-prawnych dla nowych podmiotów realizujących zadania własne i zlecone gminy, działających w formie spółek prawa handlowego, w tym przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta, projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miasta
  • opracowanie, prowadzenie i opiniowanie koncepcji dokapitalizowania lub prywatyzacji wskazanych spółek z udziałem Miasta
  • przygotowywanie koncepcji przekształceń własnościowych i organizacyjnych (restrukturyzacja) miejskich jednostek organizacyjnych, dla których Prezydent wykonuje funkcje właścicielskie
  • kierowanie i udział w pracach zespołów projektowych (wydziałowych i międzywydziałowych)
  • dokonywanie ocen przygotowanych na zlecenie Miasta materiałów, koncepcji i opracowań oraz opracowywanie wewnętrznych analiz i rekomendacji itp.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - (ekonomia, finanse, zarządzanie lub prawo
  • czteroletni staż pracy, w tym minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie:

- prowadzenia projektów w obszarze restrukturyzacji, prywatyzacji, łączenia, podziałów i przekształceń w obszarze spółek prawa handlowego

- sporządzania analiz finansowych podmiotów gospodarczych, biznes planów przedsięwzięć inwestycyjnych lub opinii prawnych dot. prawa gospodarczego na potrzeby spółek kapitałowych

- prowadzenia spraw spółek prawa handlowego

  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku nie niższym, niż specjalista
  • wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego i spółek z udziałem gminy
  • bardzo dobra umiejętność obsługi Ms Word i Ms Excel, Ms Power Point
  • umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobrej organizacji pracy

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia do pełnienia funkcji członka RN w spółkach z udziałem Skarbu Państwa
  • studia podyplomowe z zakresu zarządzania, ekonomii, controllingu, prawa gospodarczego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_NW_139_2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Rekrutacja NW/139/2016 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2016-12-27 09:12