Oferta: ds. informacji publicznej

Data publikacji: 2018-11-30
Nr ref.: RM/215/2018
Wydział: Biuro Rady Miasta
Stanowisko: ds. informacji publicznej

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-12-18

Zakres podstawowych czynności

  • koordynowanie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej będącej
    w posiadaniu Biura
  • koordynacja systemu zarządzania jakością w Biurze
  • prowadzenie spraw dotyczących wygaśnięcia mandatów radnych
  • prowadzenie księgi tytułów honorowych
  • spraw dotyczących rozstrzygnięć nadzorczych wobec uchwał Rady Miasta
  • prowadzenie spraw dotyczących Miejskiej Rady Seniorów

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe: prawo, administracja, nauki społeczne
  • minimum roczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość zasad udostępniania informacji publicznej, przepisów dotyczących oświadczeń majątkowych radnych
  • wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, standardów zarządzania jakością
  • dobre umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

brak

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać
z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_RM_215.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2018-12-18 08:38