Oferta: ds. biura rzeczy znalezionych

Data publikacji: 2017-09-29
Nr ref.: ZOU /156/2017
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. biura rzeczy znalezionych

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-11-08

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie ewidencji przedmiotów i gotówki przyjętej do Biura
  • szacowanie wartości rzeczy przyjmowanych do Biura
  • podejmowanie czynności związanych z poszukiwaniem właścicieli rzeczy
  • prowadzenie dokumentacji  - protokoły, poświadczenia, raporty i statystyki
  • prowadzenie magazynów Biura
  • prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem do prasy komunikatów i ogłoszeń

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej oraz obsłudze klienta w administracji publicznej
  • znajomość przepisów w zakresie postępowania administracyjnego
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • wysoki poziom umiejętności komunikacji i współpracy

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie związane z prowadzeniem ewidencji mienia, inwentaryzacji

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymagająca mobilności i kontaktu z klientami. Miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-11-08 08:04