Oferta: ds. nadzoru właścicielskiego i restrukturyzacji oraz analiz prawnych

Data publikacji: 2021-10-26
Nr ref.: NW/217/2021
Wydział: Biuro Nadzoru Właścicielskiego
Stanowisko: ds. nadzoru właścicielskiego i restrukturyzacji oraz analiz prawnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2021-12-14

Zakres podstawowych czynności

  • realizacja zadań związanych z przystępowaniem i występowaniem Miasta ze spółek, likwidacją spółek, obrotem akcjami i udziałami, podwyższaniem lub obniżaniem kapitału, dopłatami i dywidendą, współpracą przy restrukturyzacji, przekształceniach i likwidacjach spółek z udziałem Miasta
  • opiniowanie założeń organizacyjno-prawnych dla nowych spółek prawa handlowego, które będą realizowały zadania własne i zlecone gminy
  • opracowywanie pod względem formalno-prawnym koncepcji dokapitalizowania lub prywatyzacji spółek z udziałem Miasta oraz przekształceń własnościowych lub organizacyjnych takich spółek i miejskich jednostek organizacyjnych
  • zabezpieczanie interesów Miasta w spółkach prawa handlowego, w tym m.in. prowadzenie dokumentacji, zwoływanie zgromadzeń wspólników/walnych zgromadzeń akcjonariuszy i opiniowane spraw będących przedmiotem obrad, inicjowanie i udział w kontrolach, obsługa ewidencji spółek i ich dokumentacji w programie CONSORG, prowadzenia spraw Miasta w spółkach, które zaprzestały działalności statutowej
  • prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Miasta w stowarzyszeniach, fundacjach i spółdzielniach
  • sporządzanie wstępnej analizy prawnej projektów umów/statutów spółek, w których Miasto zamierza objąć udziały lub akcje oraz propozycji zmian innych aktów regulujących zasady funkcjonowania i kompetencje organów statutowych spółek z udziałem Miasta
  • monitorowanie zmian w przepisach prawa i kompletowanie zbioru opinii prawnych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo
  • minimum 3-letni staż pracy
  • znajomość regulacji prawnych dotyczących spółek prawa handlowego, w tym spółek prawa handlowego z udziałem jednostek samorządu terytorialnego
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej w zakresie wykonywania nadzoru właścicielskiego
  • doświadczenie w sporządzaniu analiz/opinii prawnych z zakresu przepisów prawa handlowego na stanowiskach związanych z obsługa formalno-prawną organów spółek

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca głównie przy komputerze
  • wyjścia i wyjazdy służbowe
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w tworzeniu wartości dla Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_NW_217_2021.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2021-12-14 00:00
Opis zmian: NW/217/2021 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2021-12-14 16:14