Oferta: ds. pozyskiwania i opracowywania informacji ze zdjęć lotniczych

Data publikacji: 2017-09-13
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.12.2017
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. pozyskiwania i opracowywania informacji ze zdjęć lotniczych

Zakres podstawowych czynności

  • Wykonywanie prac związanych z numerycznymi opracowaniami map wektorowych z zakresu fotogrametrii lotniczej za pomocą sprzętu typu stacja fotogrametryczna jako obserwator przyrządów stereoskopowych (praca w środowisku systemu informatycznego MicroStation-Mapa v8, przy stereodigitalizacji zdjęć lotniczych, z zapisem do bazy danych).
  • Wykonywanie prac fotogrametrycznych i geodezyjnych, w tym między innymi:

-         prowadzenie wizji i pomiarów terenowych w zakresie uzasadnionym technologicznie,

-         prowadzenie archiwum materiałów fotogrametrycznych (naziemnych i lotniczych),

-         prowadzenie prac fotogrametrycznych i geodezyjnych polegających na tworzeniu wektorowych rastrowych opracowań tematycznych.

Wymagania obowiązkowe

  • Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Wykształcenie: wyższe - geodezja lub fotogrametria.
  • Zdolność widzenia stereoskopowego.
  • Umiejętność obsługi komputera.
  • Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1.
  • Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pomiarów terenowych i prac kameralnych dotyczących wykonywania map.

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu fotogrametrii i teledetekcji lub SIP.
  • Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie  fotogrametrii i teledetekcji (zakres 7).
  • Znajomość zasad i umiejętność pracy na materiałach  stanowiących Państwowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny.
  • Znajomość podstawowych zasad pracy na instrumentach fotogrametrycznych.
  • Znajomość podstawowych zasad pracy dotyczących przygotowania terenu pod nalot fotogrametryczny.
  • Znajomość podstawowych zasad pracy w środowisku MicroStation, Geo-Map, ArcGIS.
  • Znajomość podstawowych zasad pracy przy opracowywaniu zdjęć naziemnych.
  • Umiejętność pracy na lotniczych zdjęciach fotogrametrycznych.

Wymagane dokumenty

  • CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  • Oświadczenie o:

-         pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

-         niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-         nieposzlakowanej opinii.

  • Kopie: świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy. W przypadku składania aplikacji drogą elektroniczną - istnieje możliwość dołączenia dokumentów w formie załączników, bądź przedstawienia ich podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Zachęcamy do składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, tj. do wypełnienia wniosku on-line na naszej stronie internetowej www.geopoz.pl.

Inne informacje:

Warunki pracy

  • Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
  • Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
  • Przewaga wysiłku umysłowego.
  • Charakter wykonywanych czynności powoduje, że pracownicy mogą poruszać się po wszystkich piętrach budynku, a także załatwiać sprawy służbowe poza nim.
  • Uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych oraz obsługą urządzeń stereometrycznych (trójwymiarowych).

Informacje dodatkowe

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

Aplikacje przesyłane tradycyjną pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ, winny zawierać numer referencyjny. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji
do naszej jednostki.

Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wymagane, wiąże się z koniecznością wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.

Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.geopoz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20. 

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań w terminie do 2017-09-29.

Prosimy też o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2015 r poz. 2135 ze zm.).

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Historia zmian

udostępniający/wytwarzający: Ewa Grendel
ostatnia zmiana w dniu 2017-09-22 08:16 - zmiana terminu składania ofert (Aktualizacja)