Komunikat: Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Wydział/Jednostka ogłaszająca

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

Data obowiązywania

od 2024-03-18 do 2030-03-18

Treść

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 18.03.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/9/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie autorskiego dzieła w postaci projektu i wykonania elementów aranżacji wystawy "Co potrafi lądolód?": przestrzennej formy w kształcie lądolodu wykonanej z tkaniny oraz elementów stroju lodowca.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia:

Agnieszka Gierach

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

Komunikat w dziale:

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Pikuła
Data wytworzenia informacji: 2024-03-18 00:00
Opis zmian: Publikacja ogłoszenia (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Mleczek
Data i godzina publikacji: 2024-03-19 12:24