Oferta: główny specjalista ds. administracyjno-kancelaryjnych

Data publikacji: 2025-02-17
Nr ref.: PO/46/2025
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: główny specjalista ds. administracyjno-kancelaryjnych

Zakres podstawowych czynności

  • koordynowanie spraw kadrowych Wydziału, w tym m.in. ewidencja czasu pracy, pełnomocnictwa, upoważnienia, dostępy do systemów informatycznych i baz
  • nadzorowanie staży i praktyk w Wydziale
  • opracowywanie okresowych sprawozdań z pracy Wydziału, raportów i analiz, m.in. efektywności pracy obszarów i stanowisk Wydziału oraz proponowanie narzędzi usprawniających działania
  • nadzorowanie należytego przechowywania i zabezpieczania dokumentów i danych osobowych w Wydziale
  • przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych dla Wydziału
  • współpraca w okresowych zespołach projektowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie na kierunkach: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia
  • co najmniej 4 letni staż pracy
  • znajomość obiegu dokumentacji i obsługi kancelaryjnej, znajomość prawa pracy
  • umiejętności analityczne
  • samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu prawa pracy, organizacji i zarządzania
  • doświadczenie w administracji publicznej, w obsłudze kancelarii lub w działach HR

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: ul. Słowackiego 22, Poznań - docelowo Za Bramką 1
  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w tworzeniu zasobów Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-03-05.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2025-02-17 00:00
Opis zmian: PO/46/2025 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2025-02-17 09:35