Oferta: kierownik oddziału optymalizacji i doradztwa prawno-podatkowego

Data publikacji: 2025-03-20
Nr ref.: PO/64/2025
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: kierownik oddziału optymalizacji i doradztwa prawno-podatkowego

Zakres podstawowych czynności

Kierowanie pracą zespołu i realizacją zadań Oddziału Optymalizacji i Doradztwa Prawno-Podatkowego, w tym:

1. Prowadzenie i nadzorowanie doradztwa prawno-podatkowego, m.in.:

  • interpretacja i stosowanie przepisów prawa podatkowego oraz postępowań egzekucyjnych
  • koordynowanie udzielania pomocy prawnej oraz prawidłowości postępowań podatkowych w Wydziale
  • wydawanie opinii prawno-podatkowych oraz opiniowanie wniosków w sprawie zabezpieczeń
  • przenoszenie odpowiedzialności za zaległości podatkowe
  • dokonywanie zabezpieczeń wierzytelności podatkowych
  • tworzenie projektów aktów prawa miejscowego, w szczególności uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta

2.   Inicjowanie i nadzorowanie optymalizacji procesów w wydziale, m.in.:

  • projektowanie i wdrażanie działań usprawniających
  • identyfikacji procesów i czynności wymagających automatyzacji i robotyzacji (RPA, tj. Robotic Process Automation)

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo
  • co najmniej 4 lata stażu pracy, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z doradztwem prawnym lub podatkami oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem Kodeksu Postepowania Administracyjnego
  • wiedza z zakresu: KPA, Instrukcji kancelaryjnej, prawa podatkowego, w tym ordynacji podatkowej, prawa cywilnego i postępowania cywilnego, postępowania upadłościowego i restrukturyzacyjnego, egzekucji administracyjnej
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i zespołu, samodzielność w działaniu
  • dobra znajomość języka angielskiego

Wymagania dodatkowe

  • studia wyższe lub podyplomowe: administracja, finanse publiczne, rachunkowość, zarządzanie
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem lub w koordynowaniu projektów

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: Poznań, ul. Słowackiego, docelowo ul. Za Bramką
  • praca głównie przy komputerze
  • miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w tworzeniu zasobów Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-04-14.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2025-03-20 00:00
Opis zmian: PO/64/2025 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2025-03-20 14:28