Oferta: kierownik oddziału optymalizacji i doradztwa prawno-podatkowego
Data publikacji: 2025-03-20
Nr ref.: PO/64/2025
Wydział: Wydział Podatków i Opłat
Stanowisko: kierownik oddziału optymalizacji i doradztwa prawno-podatkowego
Zakres podstawowych czynności
Kierowanie pracą zespołu i realizacją zadań Oddziału Optymalizacji i Doradztwa Prawno-Podatkowego, w tym:
1. Prowadzenie i nadzorowanie doradztwa prawno-podatkowego, m.in.:
- interpretacja i stosowanie przepisów prawa podatkowego oraz postępowań egzekucyjnych
- koordynowanie udzielania pomocy prawnej oraz prawidłowości postępowań podatkowych w Wydziale
- wydawanie opinii prawno-podatkowych oraz opiniowanie wniosków w sprawie zabezpieczeń
- przenoszenie odpowiedzialności za zaległości podatkowe
- dokonywanie zabezpieczeń wierzytelności podatkowych
- tworzenie projektów aktów prawa miejscowego, w szczególności uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta
2. Inicjowanie i nadzorowanie optymalizacji procesów w wydziale, m.in.:
- projektowanie i wdrażanie działań usprawniających
- identyfikacji procesów i czynności wymagających automatyzacji i robotyzacji (RPA, tj. Robotic Process Automation)
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo
- co najmniej 4 lata stażu pracy, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z doradztwem prawnym lub podatkami oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem Kodeksu Postepowania Administracyjnego
- wiedza z zakresu: KPA, Instrukcji kancelaryjnej, prawa podatkowego, w tym ordynacji podatkowej, prawa cywilnego i postępowania cywilnego, postępowania upadłościowego i restrukturyzacyjnego, egzekucji administracyjnej
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i zespołu, samodzielność w działaniu
- dobra znajomość języka angielskiego
Wymagania dodatkowe
- studia wyższe lub podyplomowe: administracja, finanse publiczne, rachunkowość, zarządzanie
- doświadczenie w kierowaniu zespołem lub w koordynowaniu projektów
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy: Poznań, ul. Słowackiego, docelowo ul. Za Bramką
- praca głównie przy komputerze
- miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w tworzeniu zasobów Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Składanie ofert
Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-04-14.
Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2025-03-20 00:00
Opis zmian: PO/64/2025 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2025-03-20 14:28