Oferta: ds. digitalizacji i archiwizacji

Data publikacji: 2025-07-31
Nr ref.: MKZ/164/2025
Wydział: Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków
Stanowisko: ds. digitalizacji i archiwizacji

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa Biura w zakresie ewidencji oraz archiwizacji dokumentacji poprzez:
  • ewidencję dokumentacji konserwatorskiej, również w systemie elektronicznym
  • udostępnianie dokumentacji oraz fototeki klientom wewnętrznym oraz zewnętrznym
  • digitalizację zbiorów Biura
  • prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu archiwizacji oraz digitalizacji
  • współpracę z Archiwum Zakładowym
  • opracowywanie materiałów upowszechniających wiedzę o zabytkach

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe kierunkowe - archiwistyka i zarządzanie dokumentacją
  • roczne doświadczenie na stanowiskach związanych z archiwizacją dokumentów
  • znajomość zasad i narzędzi do archiwizowania oraz digitalizowania dokumentów urzędowych
  • wysoki poziom umiejętności społecznych

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w działaniach na rzecz ochrony zabytków Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-08-11.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Ajchsztet
Data wytworzenia informacji: 2025-07-31 00:00
Opis zmian: ogłoszenie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2025-07-31 15:24