Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej
Data publikacji: 2025-12-03
Nr ref.: OUr/251/2025
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej
Zakres podstawowych czynności
- obsługa Biura Podawczego i Informacji - udzielanie informacji o funkcjonowaniu Urzędu oraz kierowanie klientów do właściwych komórek organizacyjnych
- obsługa kancelaryjna w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, m.in.: przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, prowadzenie ewidencji, dokonywanie elektronicznej rejestracji korespondencji wpływającej do Urzędu, przygotowywanie przesyłek do wysyłki
Wymagania obowiązkowe
- przynajmniej średnie wykształcenie
- minimum roczne doświadczenie w pracy związanej z obsługą kancelaryjną i obsługą klienta w jednostkach administracji publicznej
- przynajmniej dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe - administracja
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Składanie ofert
Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2025-12-13.
Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Ajchsztet
Data wytworzenia informacji: 2025-12-03 00:00
Opis zmian: ogłoszenie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2025-12-03 09:37