Oferta: dyrektor galerii miejskiej "arsenał"

Data publikacji: 2013-05-20
Nr ref.: PMP/25/2013
Inna jednostka: Prezydent Miasta Poznania
Stanowisko: dyrektor galerii miejskiej "arsenał"

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-11-19

Zakres podstawowych czynności

zarzadzanie Galerią Miejską "Arsenał"

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie wyższe humanistyczne lub artystyczne, a także z zakresu organizacji i zarządzania, uzyskane w formie studiów magisterskich, wyższych studiów zawodowych, studiów podyplomowych lub kursów/szkoleń;
  2. udokumentowane doświadczenie w działalności z zakresu prezentacji sztuki, w tym w szczególności działalności wystawienniczej  i kuratorskiej;
  3. co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach kierowniczych związanych z kulturą;
  4. znajomość prawa regulującego funkcjonowanie publicznych instytucji kultury oraz organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej;
  5. umiejętność kierowania zespołem oraz predyspozycje i zdolności managerskie i organizatorskie;
  6. znajomość zagadnień związanych z projektami kulturalnymi finansowanymi ze środków UE oraz doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy pozabudżetowych;
  7. znajomość problematyki będącej przedmiotem działalności Galerii Miejskiej Arsenał oraz zjawisk w szeroko pojętej kulturze, sztuce i dziedzictwie narodowym;
  8. dobry stan zdrowia, wykazany zaświadczeniem lekarskim o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  9. niekaralność;
  10. dobra znajomość przynajmniej jednego języka obcego.

Wymagania dodatkowe

.

Wymagane dokumenty

  1. podanie z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko dyrektora Galerii Miejskiej "Arsenał";
  2. życiorys z charakterystyką dorobku zawodowego (w tym ewentualne rekomendacje);
  3. wykaz zrealizowanych projektów, ogólnopolskich i międzynarodowych przedsięwzięć artystycznych itp., dokumentujący dorobek kandydata;
  4. autorska koncepcja programowo-organizacyjną Galerii Miejskiej "Arsenał". Dokument ten należy składać w zamkniętej kopercie z tytułem: KONCEPCJA PROGRAMOWO-ORGANIZACYJNA GALERII MIEJSKIEJ "ARSENAŁ";
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa itp.);
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających trzyletni staż pracy
    na stanowiskach kierowniczych związanych z kulturą (np. świadectwa pracy, zaświadczenia o obecnym zatrudnieniu itp.);
  7. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, wystawione nie wcześniej niż miesiąc przed złożeniem oferty;
  8. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
  9. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.);
  10. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych do celów związanych z przeprowadzanym konkursem
    (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz na posługiwanie się treściami Koncepcji Programowo-Organizacyjnej kandydata w trakcie posiedzeń Komisji Konkursowej na wyłonienie kandydata na stanowisko dyrektora;
  11. do wniosku mogą być dołączone opinie lub rekomendacje;
  12. adres do korespondencji elektronicznej.

Inne informacje:

  1. Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane.
  2. Oferty należy składać w sekretariacie Wydziału Kultury i Dziedzictwa Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, pok. 257, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 czerwca 2013 r. włącznie (do godz. 15), w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA GALERII MIEJSKIEJ "ARSENAŁ", z podanym wewnątrz adresem zwrotnym oraz numerem telefonu kontaktowego i adresem elektronicznym kandydata. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do Wydziału Kultury i Dziedzictwa Urzędu Miasta Poznania. Oferty, które wpłyną po tym terminie, nie będą poddane procedurze konkursowej.
  3. Do przeprowadzenia postępowania konkursowego Prezydent powoła Komisję Konkursową, zgodnie z art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2012 r.
    poz. 406) i określi tryb jej pracy.
  4. Konkurs zostanie przeprowadzony w 2 etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów i II etap - rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
  5. Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków oraz zakończenia postępowania konkursowego planuje się na dzień 14 sierpnia 2013 roku.
  6. Postępowanie konkursowe odbywa się z uwzględnieniem przepisów o dostępie do informacji publicznej.
  7. Informację o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Galerii Miejskiej "Arsenał" kandydaci na stanowisko dyrektora mogą uzyskać w Wydziale Kultury i Dziedzictwa Urzędu Miasta Poznania, tel.: 61 878 54 55.
  8. Kandydat wyłoniony w konkursie może zostać powołany na stanowisko dyrektora Galerii Miejskiej "Arsenał" na okres od 3 do 7 lat.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_Arsenał.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o zakonczeniu konkursu (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2014-11-19 14:26